Show simple item record

dc.contributor.advisorMorillas Loroño, Héctor
dc.contributor.authorLacadena Iruretagoyena, Alaitz
dc.contributor.otherE.U. MAGISTERIO -VITORIA-GASTEIZ
dc.contributor.otherGASTEIZKO IRAKASLEEN U.E.
dc.date.accessioned2021-11-18T16:12:51Z
dc.date.available2021-11-18T16:12:51Z
dc.date.issued2021-11-18
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/53851
dc.description40 p. : il.-- Bibliogr.: p. 35-37
dc.description.abstract[EUS] Gradu Amaierako Lan honek Aukera Askeko Zientzia espazio (AAZE) eta jarduera batzuk praktikan jartzea du helburu, hain zuzen ere, Hernanin (Gipuzkoa) kokatua dagoen eskola batean Haur Hezkuntzako etapan aurrera eraman eta bertatik ondorioak ateratzean datza, horretarako behaketa taulak erabiliko dira, prozesua eta haurren ezagutza berriak ebaluatzeko magnetismoaren inguruan. Indar-magnetikoen modeloa landuko da espazio horretan, haurren aurreideiak kontuan hartuz beti ere eta zentrora egokituz espazioa. Gaia modu apropos batean kokatzeko, zientzia zer den eta eskolan hori lantzearen garrantziaz hitz egingo da. Bestalde, Curriculumak diona kontuan hartuko da eta nola landu behar den zientzia ere, irakaslearen rolari duen garrantzia emanez. Honen ostean, modu sakon batean AAZE en inguruko azalpena emango da, magnetismoaren inguruan bezala. Aurretik aipatu den bezala, haurren aurreideiak kontuan hartuko dira eta aipamen labur bat aurretik gai hau jorratu duten ikerketa eta lanei. Hori guztia kontuan izanda, aipatutako helburuak lortu ahal izateko erabili den metodologia azaldu da eta lortutako emaitza interesgarriak aztertu ondoren, ondorioetan zentratu da GRal-a, hausnarketa sakon bat eginez.es_ES
dc.description.abstract[ES] El siguiente Trabajo de Fin de Curso tiene como finalidad poner en práctica varios Espacios de Ciencia de Libre Elección y ejercicios, concretamente, en un colegio situado en Hernani (Guipúzcoa) en la etapa de Educación infantil y sacar conclusiones del proceso de aprendizaje y nuevos conocimientos sobre el magnetismo, mediante unas rúbricas personalizadas. Para situar el tema de una manera adecuada, se hablará de lo que es la ciencia y de la importancia de trabajarlo en la escuela. Por otra parte, se tendrá en cuenta lo que dice el currículum y cómo se debe trabajar también la ciencia, dando la importancia que tiene al papel del profesor. A continuación, se dará una explicación profunda sobre los Espacios de Ciencia de Libre Elección, al igual que sobre el magnetismo. Como se ha mencionado anteriormente, se tendrán en cuenta los prejuicios de los niños y niñas y también se dará una breve referencia a las investigaciones y trabajos que han abordado anteriormente este tema. Teniendo en cuenta todo ello, se explica la metodología utilizada para la consecución de los objetivos mencionados y tras analizar los interesantes resultados obtenidos, el TFG se centra en las conclusiones, realizando una profunda reflexión.
dc.description.abstract[EN] The following Final Degree Project aims to put into practice different Free Choice Science Spaces and activities, specifically, in a school located in Hernani (Guipúzcoa) in the Early Childhood Education stage, and to draw conclusions from the learning process and new knowledge about magnetism, through personalized rubrics. In order to situate the subject in an adequate way, we will talk about what science is and the importance of working on it at school. On the other hand, it will be taken into account what the curriculum says and how science should also be worked on, giving the importance it has to the teacher's role. Next, a deep explanation will be given about the Free Choice Science Spaces, as well as about magnetism. As mentioned above, children's prejudices will be taken into account and a brief reference will also be given to research and work that has previously addressed this topic. Taking into account all this, the methodology used to achieve the mentioned objectives is explained and after analyzing the interesting results obtained, the FDP focuses on the conclusions, making a deep reflection.
dc.language.isoeuses_ES
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectHaur Hezkuntzaes_ES
dc.subjectzientziaes_ES
dc.subjectmagnetismoaes_ES
dc.subjectaukera askeko zientzia espazioaes_ES
dc.subjectproposamen praktikoaes_ES
dc.subjecterrubrikaes_ES
dc.subjectaurreideiakes_ES
dc.subjectdiagnostikoaes_ES
dc.subjectespazioaes_ES
dc.subjectEducación infantil
dc.subjectciencia
dc.subjectrúbrica
dc.subjectespacios de ciencia de libre elección
dc.subjectdiagnóstico
dc.subjectpropuesta práctica
dc.subjectprejuicios
dc.subjectactividad
dc.subjectmagnetismo
dc.subjectEarly Childhood Education
dc.subjectscience
dc.subjectrubric
dc.subjectfree choice science spaces
dc.subjectdiagnosis
dc.subjectpractical proposal
dc.subjectactivity
dc.subjectprejudices
dc.subjectmagnetism
dc.titleMagnetismoa lantzen aukera askeko zientzia espazio bitartezes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.date.updated2021-06-21T07:08:25Z
dc.language.rfc3066es
dc.rights.holder© 2021, la autora
dc.contributor.degreeGrado en Educación Infantiles_ES
dc.contributor.degreeHaur Hezkuntzako Gradua
dc.identifier.gaurregister114644-871224-09
dc.identifier.gaurassign109270-871224


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record