dc.contributor.advisor | Fernández Aragón, Iraide | |
dc.contributor.author | Fuentes Bozal, Maitane | |
dc.contributor.other | E.U. MAGISTERIO -VITORIA-GASTEIZ | |
dc.contributor.other | GASTEIZKO IRAKASLEEN U.E. | |
dc.date.accessioned | 2021-11-25T17:26:07Z | |
dc.date.available | 2021-11-25T17:26:07Z | |
dc.date.issued | 2021-11-25 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10810/54104 | |
dc.description | 46 p. : il.-- Bibliogr.: p.41-42 | |
dc.description.abstract | [EUS] Lan honen helburu nagusia da egiaztatzea gizartean ematen diren
genero-desberdintasunak genero-estereotipoen bidez ikasgelan errepikatzen diren.
Horretarako, Haur Hezkuntzako 3 urteko gela erreal batean ikerketa egin dugu
behatzeko zenbateraino dituzten genero estereotipo eta rolak barneraturik. Erabilitako
metodologia mistoa izan da, kualitatiboa eta kuantifikatiboa; zehazki, behaketa
sistematikoa eta galdetegia izan dira erabilitako tresnak. Gradu Amaierako lan hau
egoera erreala behatu eta gero lortutako emaitzetan oinarrituko da eta ostean,
ondorioak aterako ditugu hezkidetzari esker berdintasun handiagoko gizartea lortzeko
lehen urratsak emateko. | |
dc.description.abstract | [ES] El objetivo de este trabajo es analizar las diferencias de género y los estereotipos que
se dan en las aulas. Para ello, se ha realizado un diagnóstico de un aula real de 3 años
de Educación Infantil, para observar hasta qué punto tienen interiorizados los
estereotipos y roles de género. La metodología empleada para la elaboración del
siguiente trabajo ha sido mixta, es decir, cualitativa y cuantificativa; las herramientas
que se han utilizado para llevar a cabo esta investigación han sido la observación y el
cuestionario. Este trabajo de fin de grado se basa en los resultados adquiridos en la
investigación y a continuación, se ha llegado a unas conclusiones con el fin de dar los
primeros pasos hacia una sociedad más igualitaria. | |
dc.description.abstract | [EN] The aim of this paper is to analyze gender differences and stereotypes in classrooms.
To do this, a diagnosis was made of a real 3-year classroom of Early Childhood
Education, to observe to what extent stereotypes and gender roles are internalized.
The tools that have been used to carry out this research have been observation and
questionnaire. This work is based on the results acquired and then conclusions have
been reached in order to take the first steps towards a more egalitarian society. | |
dc.language.iso | eus | es_ES |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.subject | generoa | es_ES |
dc.subject | estereotipoak | es_ES |
dc.subject | sexismoa | es_ES |
dc.subject | hezkidetza | es_ES |
dc.subject | rolak | |
dc.subject | genero | |
dc.subject | sexismo | |
dc.subject | estereotipos | |
dc.subject | coeducación | |
dc.subject | roles | |
dc.subject | gender | |
dc.subject | sexism | |
dc.subject | stereotypes | |
dc.subject | coeducation | |
dc.title | Hezkuntza eta gizartea: genero desberdintasunak eskolan. | es_ES |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | |
dc.date.updated | 2021-06-21T06:41:01Z | |
dc.language.rfc3066 | es | |
dc.rights.holder | © 2021, la autora | |
dc.contributor.degree | Grado en Educación Infantil | |
dc.contributor.degree | Haur Hezkuntzako Gradua | |
dc.identifier.gaurregister | 115345-871749-09 | |
dc.identifier.gaurassign | 109195-871749 | |