UPV-EHU ADDI
  • Itzuli
    • English
    • español
    • Basque
  • Nire Dspace
  • Basque 
    • English
    • español
    • Basque
  • FAQ
Item erakusi 
  •   ADDI
  • IRAKASKUNTZA
  • Hezkuntza eta Kirol Fakultatea
  • Lan Akademikoak-Hezkuntza eta Kirol Fakultatea
  • Item erakusi
  •   ADDI
  • IRAKASKUNTZA
  • Hezkuntza eta Kirol Fakultatea
  • Lan Akademikoak-Hezkuntza eta Kirol Fakultatea
  • Item erakusi
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Tratamiento de la autoestima en diversos álbumes infantiles editados entre los años 2008 y 2020

Thumbnail
Ikusi/Ireki
TFG_Abascal.pdf (4.522Mb)
Data
2021-11-25
Egilea
Abascal, Serrano, Marta
Metadata
Itemaren erregistro osoa erakusten du
URI
http://hdl.handle.net/10810/54118
Laburpena
[ES] El presente trabajo tiene como objetivo analizar de qué manera es tratada la autoestima en diversos álbumes infantiles editados en castellano entre los años 2008 y 2020. En primer lugar, comenzaremos con el marco teórico que lo formarán cuatro apartados: la literatura infantil, el álbum, la autoestima y la autoestima en la infancia. Posteriormente, explicaremos el proceso de investigación llevada a cabo, es decir, la definición del objeto de estudio, los objetivos fijados, las hipótesis, la recogida de información y el instrumento de análisis, y el corpus literario. Este último lo forman diez álbum infantiles que abordan como tema principal o secundario la autoestima. Seguidamente, se mostrarán los resultados y las conclusiones obtenidas del análisis de los datos recogidos. Finalmente, se propondrán aspectos para mejorar y se referenciarán las fuentes bibliográficas.
 
[EUS] Lan honek, 2008-2020 urteen artean argitaratutako hainbat haur-albumetan autoestimua nola lantzen den aztertzea du helburu. Lehenik, marko teorikoa aurkeztuko dugu, lau atalez osaturikoa: haur literatura, albuma, autoestimua eta haur autoestimua. Ondoren, egindako ikerketaren prozesua azalduko dugu; aztergaiaren definizioa, hipotesiak, informazio bilketa, analisi-tresna eta corpus literarioa. Azken esparru hori, hamar haur-albumez osaturik dago, gai nagusitzat edo bigarren mailako gai moduan autoestimua lantzen dutenak. Jarraitzeko, jasotako datuen analisian lortutako emaitzak eta ondorioak azalduko dira. Azkenik eta bukatzeko, hobetzeko alderkiak proposatuko dira, eta bibliografia iturriak aipatuko dira.
 
Collections
  • Lan Akademikoak-Hezkuntza eta Kirol Fakultatea
  • Recolecta

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
OpenAIRE
EHU Bilbioteka
 

 

Zerrendatu

Gordailu osoaKomunitateak & bildumakArgitalpen dataren araberaEgileakIzenburuakDepartamentos (cas.)Departamentos (eus.)MateriakBilduma hauArgitalpen dataren araberaEgileakIzenburuakDepartamentos (cas.)Departamentos (eus.)Materiak

Nire kontua

Sartu

Estatistikak

Ikusi erabilearen inguruko estatistikak

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
OpenAIRE
EHU Bilbioteka