Show simple item record

dc.contributor.advisorGuerra Bilbao, Nagore ORCID
dc.contributor.authorFernández Pereda, Amaia
dc.contributor.otherF. EDUCACION - BILBAO
dc.contributor.otherBILBOKO HEZKUNTZA F.
dc.date.accessioned2022-01-18T16:28:47Z
dc.date.available2022-01-18T16:28:47Z
dc.date.issued2022-01-18
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/55050
dc.description.abstract[EU] Gaur egun hezkidetza terminoa gero eta gehiago erabiltzen da, eta legeek generoen arteko parekidetasuna babesten dute. Ondorioz, egungo irakasleriaren betebehar bat hezkidetzan heztea da. Emakume eta gizonen arteko berdintasuna lantzea gizartearen erronka da, baita hezkuntzarena ere. Horren ondorioz, lanaren xedea eskolan hezkidetzaren erabilera zein den ikertzea izan da, geroago, esku hartze baten proposamena egiteko. Gainera, irakasleek hezkidetza gaian dituzten ahultasun eta indarguneak identifikatzeko erabilgarria da, ondoren euren kabuz hobekuntzei buruzko gogoeta egiteko. Hori lortzeko, aurretik aztertutako gai batzuk aukeratu dira eta inkestaren bidez horien inguruko erantzunak jaso dira. Geroago, emaitza horietatik ondorio batzuk ateratzeko eta ikasleei bideratutako proposamen bat egiteko.es_ES
dc.description.abstract[EN] The term of coeducation is used often, and laws protect gender equality. For this reason, one of the duties of teachers is to educate in coeducation. Offering equality between women and men is a social and educational challenge. Consequently, the object of the work has been to study the use of coeducation in the school and offer a proposal of intervention. It shall also be useful to identify the weaknesses and positive aspects which teachers have in the matter of coeducation, and to reflect on improvements. For this, a number of previously studied topics and fields have been selected and answers have been received about them by a poll. Later, to draw conclusions from these results and make a proposal to the students.es_ES
dc.description.abstract[ES] Cada vez se utiliza más el término coeducación, y las leyes protegen la igualdad de género. Por ello, una obligación del profesorado es educar en coeducación. Trabajar la igualdad entre mujeres y hombres es un reto social y educativo. En consecuencia, el objetivo del trabajo ha sido investigar cuál es el uso de la coeducación en la escuela, para ofrecer una propuesta de intervención. Además, servirá para identificar las debilidades y fortalezas del profesorado en materia de coeducación, para reflexionar sobre las mejoras. Para ello, se han seleccionado una serie de temas previamente analizados y se han obtenido respuestas a través de una encuesta, para extraer algunas conclusiones de estos resultados y elaborar una propuesta orientada al alumnado.es_ES
dc.language.isoeuses_ES
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjecthezkidetzaes_ES
dc.subjectberdintasunaes_ES
dc.subjecteskolaes_ES
dc.subjectgenero estereotipoakes_ES
dc.subjectcurriculumes_ES
dc.subjectcoeducaciónes_ES
dc.subjectigualdades_ES
dc.subjectescuelaes_ES
dc.subjectestereotipos de géneroes_ES
dc.titleGenero ikuspegitik hezkidetzaren erabileraren erronkakes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.date.updated2021-06-04T15:41:30Z
dc.language.rfc3066es
dc.rights.holder© 2021, Amaia Fernández Pereda
dc.contributor.degreeLehen Hezkuntzako Graduaes_ES
dc.identifier.gaurregister113436-867739-09
dc.identifier.gaurassign109664-867739


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record