dc.contributor.advisor | Etxebarria Lejarreta, Aintzane | |
dc.contributor.author | Martínez de Igidua Iglesias, Garazi | |
dc.contributor.other | F. EDUCACION - BILBAO | |
dc.contributor.other | BILBOKO HEZKUNTZA F. | |
dc.date.accessioned | 2022-01-18T17:21:07Z | |
dc.date.available | 2022-01-18T17:21:07Z | |
dc.date.issued | 2022-01-18 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10810/55062 | |
dc.description.abstract | [EUS] Gradu Amaierako Lan honen helburua Haur Hezkuntzako eta Lehen Hezkuntzako ikasgeletara hezkidetza hurbiltzea da, hizkuntza generoaren ikuspegitik aztertuz eta irakasleei ezagutzak eta baliabideak eskainiz, prestakuntza errazteko eta eskoletan hezkidetza-ekintzak abiarazteko. Hezkidetzari buruzko edukiak dituen online ikastaro baten proposamena aurkezten da, ikasleekin kontuan hartu beharreko gomendio espezifikoak ere eskaintzen dituena. Horrela, irakasleak profesional gisa hobetzea eta genero-desberdintasuna prebenitzeko ekintza eraldatzaileak praktikan jar ditzaten eskuratu nahi da. | es_ES |
dc.description.abstract | [EN] The purpose of this final degree project is to bring coeducation closer to Infant and Primary Education classrooms, by analysing the language from the point of view of gender and offering knowledge and resources to teachers in order to facilitate professional learning and the implementation of coeducational initiatives in schools. The proposal is an online course with coeducation-related content, and it also introduces specific recommendations to be considered with students. Therefore, the aim is to enable teachers to improve as professionals and to put into practice transformative actions that prevent existing gender inequality. | es_ES |
dc.description.abstract | [ES] Este Trabajo de Fin de Grado tiene como objetivo acercar la coeducación a las aulas de Educación Infantil y Primaria, analizando la lengua desde el punto de vista del género y ofreciendo conocimientos y recursos al profesorado para facilitar la formación y la puesta en marcha de acciones coeducativas en las escuelas. Se presenta una propuesta basada en un curso online con contenidos relativos a la coeducación, además de introducir recomendaciones específicas a tener en cuenta con el alumnado. De esta manera, se intenta que los docentes mejoren como profesionales y que pongan en práctica acciones transformadoras que prevengan la desigualdad de género existente. | es_ES |
dc.language.iso | eus | es_ES |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/es/ | |
dc.subject | hezkidetza | es_ES |
dc.subject | generoa | es_ES |
dc.subject | irakasleen etengabeko formakuntza | es_ES |
dc.subject | hizkuntza inklusiboa | es_ES |
dc.subject | coeducación | es_ES |
dc.subject | género | es_ES |
dc.subject | formación permanente del profesorado | es_ES |
dc.subject | lenguaje inclusivo | es_ES |
dc.title | Irakasleen etengabeko formakuntzarako "Hizkuntza eta generoa" online ikastaroa | es_ES |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | |
dc.date.updated | 2021-06-04T16:05:42Z | |
dc.language.rfc3066 | es | |
dc.rights.holder | Atribución-NoComercial-CompartirIgual (cc by-nc-sa) | |
dc.contributor.degree | Lehen Hezkuntzako Gradua | es_ES |
dc.identifier.gaurregister | 113178-870545-09 | |
dc.identifier.gaurassign | 109811-870545 | |