dc.contributor.advisor | Marzabal Albaina, Iñigo | |
dc.contributor.author | Del Bado Jaramago, Asier | |
dc.contributor.other | F. CC. SOCIALES/COMUNICACION | |
dc.contributor.other | GIZARTE ETA KOMUNIKAZIO ZIENTZIEN F. | |
dc.date.accessioned | 2022-03-01T16:49:44Z | |
dc.date.available | 2022-03-01T16:49:44Z | |
dc.date.issued | 2022-03-01 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10810/55617 | |
dc.description.abstract | Lan honetan bi bideo-jokoen narratiba aztertzen da. Nahiz eta bi kasuetan istorio zehatz bat kontatu, bakoitza garatzeko era guztiz ezberdina da. Azterketa, jokalariak narratiban eragiteko eran oinarritzen da. Honen bidez, bideo-joko narratibaren potentziala aditzera eman eta euskarazko bideo-joko terminologian oinarri bat jarri nahi da. | es_ES |
dc.language.iso | eus | es_ES |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/es | |
dc.subject | bideo-jokoa | es_ES |
dc.subject | narratiba | |
dc.subject | egitura | |
dc.title | Bideo-joko narratibaren gaitasunak. Bi kasuren azterketa: The Last of Us eta The Legend of Zelda: Breath of the Wild | es_ES |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | |
dc.date.updated | 2021-04-29T08:38:25Z | |
dc.language.rfc3066 | es | |
dc.rights.holder | Atribución (cc by) | |
dc.contributor.degree | Grado en Comunicación Audiovisual;;Ikus-entzunezko Komunikazioko Gradua | es_ES |
dc.identifier.gaurassign | 106262-883799 | |