Show simple item record

dc.contributor.advisorZulaika Isasti, Luis María ORCID
dc.contributor.authorGarcia Rodriguez, Silvia
dc.contributor.otherF. ACTIVIDAD FISICA Y DEPORTE
dc.contributor.otherJARDUERA FISIKOAREN ETA KIROLAREN ZIENTZIEN F.
dc.date.accessioned2022-04-13T15:36:41Z
dc.date.available2022-04-13T15:36:41Z
dc.date.issued2022-04-13
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/56316
dc.description45 p. : il. -- Bibliogr.: p. 39-41
dc.description.abstract[EUS Lan honen helburu orokorra, DBHn, gorputz hezkuntzako ikasgaian ikasleen motibazioa hobetzeko proposamen bat planteatzea izango da. DBHn dauden ikasgai guztien artean, gorputz hezkuntza gehien gustatzen zaienetako bat da; izan ere, aktiboena baina baita gutxietsienetako bat ere da eta. Gaitasun fisikoetan hainbeste zentratuz gero, ikasleek jarduera fisikoarekiko motibazioa galtzen dute. Hori dela eta, irakasle bezala ikasleen motibazioa sustatzea, ikasgaiarekiko interesa piztea eta beti ikasgaiari lotuta mantentzea ezinbestekoa da. Oso garrantzitsua da ikasleak motibatuta mantentzea, horrela, gelan giro atseginagoa egongo da eta parte hartzea askoz ere handiagoa izango da. Horretarako, motibazioaren kontzeptua ulertu behar da, zer, nola, noiz eta zergatik landu behar den jakiteko. Hori dela eta, nik sortutako proposamen original bat garatu da, ikasleek ikasgelan parte hartze handiagoa izateko eta ikasgaiarekiko motibazioa areagotzeko. Proiektuen bidez lan egiten ikasleei aukera ematen zaie sormena eta harremanak garatzeko. Honekin batera, ikaslea garrantzitsu bihurtu nahi da, bere kabuz egiten, sortzen eta inplikatzen uzten. Gauzak ez dira egun batetik bestera aldatzen baina bide onean goaz, jarraitu behar da lan ona egiten gazteak gero eta gehiago heziketa fisikoko ikasgaiarekin konektatuak egoteko.es_ES
dc.description.abstract[ES] El objetivo general de este trabajo será plantear una propuesta para mejorar la motivación del alumnado en la asignatura de educación física en la ESO. De entre todas las materias que hay en la ESO, la educación física es una de las que más les gusta, ya que es según la mayoría de los sondeos la más atractiva; pero también al mismo tiempo una de las más infravaloradas. Tanto centrarse excesivamente en las capacidades físicas hace que las alumnas y alumnos pierdan la motivación por la actividad física. Por ello, como profesoras y profesores es imprescindible fomentar la motivación del alumnado, despertar interés por la materia y mantenerla siempre ligada a ella. Es muy importante que el alumnado se mantenga motivado, de manera que en el aula haya un ambiente más agradable y la participación sea mucho mayor. Para ello, hay que entender el concepto de motivación para saber qué, cómo, cuándo y por qué hay que trabajarlo. Por ello, en este trabajo se ha desarrollado una propuesta original para que el alumnado participe más en el aula e incremente su motivación por la materia. Trabajando a través de proyectos se permite al alumnado desarrollar la creatividad y las relaciones. Junto a esto, se pretende hacer importante al alumno, dejándole hacer, crear e implicarse por sí mismo. Las cosas no cambian de un día para otro, pero vamos por buen camino, hay que seguir haciendo un buen trabajo para que las y los jóvenes estén cada vez más conectados con la asignatura de educación física.es_ES
dc.description.abstract[EN] The general purpose of this work, OSE (obligatory secondary education), will be a proposal to improve the students’ motivation on the physical education course. Of all the lessons in DBH, physical education is one of their favorite lessons, and according to most studies the most inviting, but at the same time also one of the least valued. With so much focus on physical abilities, students lose their motivation for physical activity. For this reason, as teachers, it is essential to promote the motivation of students, to raise interest in the classroom, maintaining a constant connection to the content. It's very important to keep students motivated so there will be a nicer atmosphere in the classroom so that participation will be much greater. It is necessary to understand the concept of motivation, to know what, how, when, and why it should be cultivated. Because of this, an original proposal has been developed that students should be more involved in the classroom and more motivated by the lesson. Working through projects allows students to develop creativity and relationships. With this we seek to make the pupil important, to make, to create, and to involve themselves in what they are doing. Things don't change from one day to the other, but we're on the right track, so you have to keep doing a good job of keeping young people more and more connected with physical education.es_ES
dc.language.isoeuses_ES
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectmotibazioA
dc.subjectgorputz hezkuntza
dc.subjectproiektuen bidezko ikasketa
dc.subjectinterbentzio hezigarria
dc.subjectmetodologia aktiboak
dc.subjectmotivación
dc.subjecteducación física
dc.subjectaprendizaje por proyectos
dc.subjectintervención educativa
dc.subjectmetodologías activas
dc.subjectmotivation
dc.subjectphysical education
dc.subjectproject-based learning
dc.subjecteducational intervention
dc.subjectactive methodologies
dc.titleIkasleen motibazioa gorputz hezkuntzan: proiektuen bidez landutako proposamen bat.es_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.date.updated2021-05-19T13:33:04Z
dc.language.rfc3066es
dc.rights.holder© 2021, la autora
dc.contributor.degreeGrado en Ciencias de la Actividad Física y del Deportees_ES
dc.contributor.degreeJarduera Fisikoaren eta Kirolaren Zientzietako Gradua
dc.identifier.gaurregister112315-707204-09
dc.identifier.gaurassign115525-707204


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record