Show simple item record

dc.contributor.advisorArriola Garicano, Naiara
dc.contributor.authorAltuna Egitegi, Alex
dc.contributor.otherF. PSICOLOGIA
dc.contributor.otherPSIKOLOGIA F.
dc.date.accessioned2022-11-22T14:49:37Z
dc.date.available2022-11-22T14:49:37Z
dc.date.issued2022-11-22
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/58482
dc.description.abstract[EU] Arreta gabezia eta hiperaktibitatea nahasmendua haurtzaro eta nerabezaroko neurogarapeneko nahasmendurik ohikoena da eta inplikazio esanguratsuak ditu, besteak beste, eskola testuinguruan. Hori dela eta, ezbairik gabe, hezkuntza-sistemaren erronketako bat da ikasle hauen beharrizanetara egokituz garapen akademiko eta pertsonalean izan ditzaketen zailtasunak bermez erantzutea. Jakintza aberastua duten irakasleek eraginkortasun handiagoz erantzuten dutela frogatu den aldetik, ondorengo lerroetan Lehen Hezkuntzako irakasleek nahasmenduaren inguruan dituzten ezagutzak hobetzearen garrantzia aldarrikatzen da. Lanaren ildoa hiru galdera eragileren baitan jorratu da. Zer dakigu arreta gabezia eta hiperaktibitatearen inguruan? galderarekin egun gaiaren literaturan biltzen diren nondiknorakoak aztertu eta nahasmendua ulertzeko ezinbesteko diren ezagutzen arakatzea burutu da. Zein inplikazio dute ezagutzek nahasmenduari erantzuterakoan? irakasleek dituzten ezagutzak zer-nolakoak diren eta hauek nahasmenduaren trataeran zer-nola eragiten duten aztertzen dira. Nola hobetu daitezke irakasleek AGHNren inguruan dituzten ezagutzak? galderaren inguruan hausnartu eta AGHNren inguruan dituzten ezagutzak, eta eskuarki, nahasmenduari eskola testuinguruan ematen zaion trataera hobetzeko esku-hartze xume bat aurkezten da.es_ES
dc.language.isoeuses_ES
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectAGHNes_ES
dc.subjectarreta gabezia eta hiperaktibitate nahasmendua
dc.subjectebidentzian oinarritutako formakuntza
dc.subjectirakasleen ezagutzak
dc.subjectLehen Hezkuntza
dc.titleLehen hezkuntzako irakasleen ezagutzak arreta gabezia eta hiperaktibitatearen inguruan: nahasmenduaren trataera hobetzeko proposamen bates_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.date.updated2022-06-08T08:04:54Z
dc.language.rfc3066es
dc.rights.holder© 2022, el autor
dc.contributor.degreeGrado en Psicología
dc.contributor.degreePsikologiako Gradua
dc.identifier.gaurregister122697-742801-09
dc.identifier.gaurassign128867-742801


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record