Show simple item record

dc.contributor.advisorEiguren Munitis, Amaia
dc.contributor.authorRubio Franco, Jon
dc.contributor.otherF. EDUCACION - BILBAO
dc.contributor.otherBILBOKO HEZKUNTZA F.
dc.date.accessioned2023-02-20T16:57:04Z
dc.date.available2023-02-20T16:57:04Z
dc.date.issued2023-02-20
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/59970
dc.description.abstract[EU] Gizarte hezkuntzak biztanleriaren adintzeak planteatzen digun gizarte-erronkarako erantzunak sortu behar ditu. Lan honen ardatza eremu seguru baten sorrera aztertzea da, non BIZAN Judizmendiko zentroko adinekoek eta UPV/EHUko lehen mailako gizarte-hezkuntzako ikasleek bakarrizketa indibiduala alde batera utzi eta belaunaldien arteko elkarrizketa eta elkartruke bihurtzen duten, eta podcast programa bat grabatzen den, horren onurak ezagutarazteko. Horretarako, metodologia parte-hartzailea, aktiboa eta malgua erabili zen. Emaitzek agerian uzten dute belaunaldien arteko programak aldaketarako bide gisa eraginkorrak direla, eta adin guztietarako jendartearen aldeko apustua egiten duten gizarte esku-hartzeak behar direla.
dc.language.isoeuses_ES
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
dc.subjectbelaunaldiartekotasuna
dc.subjectgizarte hezkuntza
dc.subjectadin guztietarako jendartea
dc.subjectGarapen Jasangarrirako Helburuak (GJH)
dc.subjectpodcast-irrati komunitarioa
dc.titleBelaunaldiartekotasuna gizarte hezkuntzan: adinekoen eta etorkizuneko gizarte hezitzaile berrien topagunea sortuzes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.date.updated2022-06-02T13:41:08Z
dc.language.rfc3066es
dc.rights.holderAtribución-NoComercial-SinDerivadas (cc by-nc-nd)
dc.contributor.degreeGizarte Hezkuntzako Graduaes_ES
dc.identifier.gaurassign120301-910790


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Atribución-NoComercial-SinDerivadas (cc by-nc-nd)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Atribución-NoComercial-SinDerivadas (cc by-nc-nd)