Show simple item record

dc.contributor.advisorRomero Andonegui, Ainara ORCID
dc.contributor.authorMuruaga Camiruaga, Irati
dc.contributor.otherF. EDUCACION - BILBAO
dc.contributor.otherBILBOKO HEZKUNTZA F.
dc.date.accessioned2023-02-20T17:21:52Z
dc.date.available2023-02-20T17:21:52Z
dc.date.issued2023-02-20
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/59974
dc.description.abstract[EU] Lan honen helburua dislexia duen hamabi urteko ikasle baten motibazioa areagotuko duen irakurketa baliabide inklusibo bat diseinatzea da, bai eta haren autoestimua eta irakurketa eta ulermen trebetasunak hobetzea ere. Horretarako, banakako diagnostiko-proba egin zaio. Bertan lortutako emaitzetan oinarrituz, esku-hartze fasean erabili den liburu digital bat sortu da. Baliabide honek esku-hartutako ikaslearen eta gainerako ikasleen irakurketa errazteko hainbat aukera eskaintzen ditu. Ikasgelako esku-hartzea egin ondoren, tutorearen, esku-hartutako haurraren eta gainerako ikasleen emaitzak eta ebaluazioak bildu dira. Horiek guztiek baliabidearen emaitza positiboa adierazi dute; izan ere, ikaslearen ulermena, motibazioa eta autoestimua hobetzea lortu du, beste ikasle baten irakurtzeko zailtasunak hautematen lagundu du eta gainerako ikasleei irakurketa erraztu die.es_ES
dc.description.abstract[EN] This work aims to design an inclusive reading resource that will increase the motivation of a twelve-year-old student with dyslexia, as well as improve his self-esteem and his reading and comprehension skills. For this purpose, an individualized diagnostic test has been carried out. Thanks to the results obtained in it, a digital book was created, which was used in the intervention phase. This resource offers different options that aim to facilitate the reading of both the intervened student and the rest of the students. After carrying out the classroom intervention, the results and evaluations of the tutor, the intervened child and the rest of the students have been compiled. All of them indicate the positive result of the resource, since it managed to improve the student's comprehension, motivation and self-esteem, helped in the detection of a case of reading difficulties and facilitated reading to the rest of the students.es_ES
dc.description.abstract[ES] Este trabajo tiene como fin diseñar un recurso de lectura inclusivo que incremente la motivación de un alumno de doce años con dislexia, así como mejorar su autoestima y sus habilidades de lectura y comprensión. Para ello, se ha realizado una prueba de diagnóstico individualizada. Gracias a los resultados obtenidos en ella, se ha creado un libro digital, el cual se ha empleado en la fase de intervención. Este recurso ofrece diferentes opciones que tienen como objetivo facilitar la lectura tanto del estudiante intervenido como del resto de los estudiantes. Tras llevar a cabo la intervención en el aula se han recopilado los resultados y evaluaciones del tutor, el niño intervenido y el resto de estudiantes. Todos ellos indican el resultado positivo del recurso, ya que logró mejorar la comprensión, motivación y autoestima del estudiante, ayudó en la detección de un caso de dificultades en la lectura y facilitó la lectura al resto de estudiantes.es_ES
dc.language.isoeuses_ES
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/es/
dc.subjectdislexiaes_ES
dc.subjectulermenaes_ES
dc.subjectmotibazioaes_ES
dc.subjectinklusioaes_ES
dc.subjectesku-hartzeaes_ES
dc.subjectdyslexiaes_ES
dc.subjectcomprehensiones_ES
dc.subjectmotivationes_ES
dc.subjectinclusiones_ES
dc.subjectinterventiones_ES
dc.subjectdislexiaes_ES
dc.subjectcomprensiónes_ES
dc.subjectmotivaciónes_ES
dc.subjectinclusiónes_ES
dc.subjectintervenciónes_ES
dc.titleDislexia duten ikasleentzako liburu digital inklusiboaes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.date.updated2022-06-02T13:14:14Z
dc.language.rfc3066es
dc.rights.holderAtribución-NoComercial (cc by-nc)
dc.identifier.gaurregister122557-914821-09
dc.identifier.gaurassign119933-914821


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Atribución-NoComercial (cc by-nc)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Atribución-NoComercial (cc by-nc)