Show simple item record

dc.contributor.advisorArriaga Sanz, Cristina
dc.contributor.authorGoikoetxea Ucin, Onditz
dc.contributor.otherF. EDUCACION - BILBAO
dc.contributor.otherBILBOKO HEZKUNTZA F.
dc.date.accessioned2023-02-20T17:36:52Z
dc.date.available2023-02-20T17:36:52Z
dc.date.issued2023-02-20
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/59978
dc.description.abstract[EU] Emozioak testuinguruarekin ditugun hartu-emanek sortutako erreakzio moduan definitu daitezke. Hezkuntza emozionalak, gero eta garrantzi handiagoa izan arren, oraindik ere ez du osotasuneko ikusgarritasunik, curriculum orok oraindik ere ez baitituzte eduki emozionalak bere baitan hartzen. Emozioen lanketa honetan eragile garrantzitsu bat musika da. Musikak eragin handia du pertsonongan, bizipenetan, sentimenduetan, ezagutza prozesuetan, baita harremanen eraikuntzan ere. Lan hau, musikak irakasgai batetatik haratagoko esanahia duelaren adibidea izan da. Horretarako, ikasgela konkretu bati erreparatuz, esku-hartze bat diseinatu eta abian jarri da, musika baliabide izanik, norberaren burua ezagutzera eraman, adierazpenak bultzatu eta ikasleen harremanak sendotzeko saiakera egin delarik.es_ES
dc.description.abstract[ES] Las emociones pueden definirse como reacciones producidas por nuestras interacciones con el contexto. La educación emocional, a pesar de su creciente importancia, sigue sin tener una visibilidad de conjunto, ya que todo currículo sigue sin abarcar los contenidos emocionales. Un factor importante en este trabajo emocional es la música. La música influye mucho en las personas, en las vivencias, en los sentimientos, en los procesos de conocimiento e incluso en la construcción de las relaciones. Este trabajo ha sido un ejemplo de que la música tiene un significado más allá de una asignatura. Para ello, atendiendo a un aula concreta, se ha diseñado y puesto en marcha una intervención que, teniendo como recurso la música, se ha intentado que el alumnado se conozca a sí mismo, fomentar sus expresiones y fortalecer las relaciones entre ellos.es_ES
dc.description.abstract[EN] Emotions can be defined as reactions produced by our interactions with the context. Emotional education, despite its growing importance, still lacks overall visibility, as emotional contents are not yet present in the entire curriculum. An important factor in this emotional work is music. Music greatly influences people, their experiences, feelings, knowledge processes and even on the construction of relationships. This work has been an example of music having a meaning beyond a subject. To this end, an intervention has been designed and implemented in a specific classroom, that counting on music as a resource, has focused on the knowledge of oneself, the impulse of the expression and strengthen students’ relationships.es_ES
dc.language.isoeuses_ES
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectemozioakes_ES
dc.subjectmusikaes_ES
dc.subjectadierazpenaes_ES
dc.subjectmusika hezkuntzaes_ES
dc.subjectharremanakes_ES
dc.subjectemocioneses_ES
dc.subjectmúsicaes_ES
dc.subjectexpresiónes_ES
dc.subjectrelacioneses_ES
dc.subjectemotionses_ES
dc.subjectmusices_ES
dc.subjectexpressiones_ES
dc.subjectmusic educationes_ES
dc.subjectrelationshipses_ES
dc.subjecteducación musicales_ES
dc.titleEmozioen lanketa musika baliabide izanikes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.date.updated2022-06-02T13:34:23Z
dc.language.rfc3066es
dc.rights.holder©2022, Onditz Goikoetxea Ucin
dc.identifier.gaurassign125756-922185


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record