Show simple item record

dc.contributor.advisorBilbao Quintana, Naiara ORCID
dc.contributor.advisorLópez de la Serna, Arantzazu ORCID
dc.contributor.authorYáñez Perea, Aitor
dc.contributor.otherF. EDUCACION - BILBAO
dc.contributor.otherBILBOKO HEZKUNTZA F.
dc.date.accessioned2023-02-20T17:41:59Z
dc.date.available2023-02-20T17:41:59Z
dc.date.issued2023-02-20
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/59980
dc.description.abstract[EU] Eskolako espazioek erabilera anitzak dituzte, eta haien izaera dinamikoa azpimarratu behar da. Gela eta eskola bera aldatu behar da ikasleen momentuko beharrizanetara, ikas-irakas prozesua eraginkorrena lortzeko. Lan honen bitartez eskolako espazioen inguruko teorizazioa eskaintzen da, hauen balio didaktikoa agerian utziz eta honek curriculumean duen presentzia kokatuz. Horrekin batera, webgune bat sortu da aurreko bi elementuetan oinarrituz, Euskal Herriko eskola eta irakasle-ekipoentzat baliabide praktiko eta teoriko sorta bat eskaintzeko.es_ES
dc.description.abstract[ES] Los espacios escolares son multiusos y hay que destacar su carácter dinámico. Hay que cambiar el aula y la propia escuela a las necesidades del momento del alumnado para conseguir un proceso de enseñanza-aprendizaje más eficaz. A través de este trabajo se ofrece una teorización de los espacios escolares, poniendo de manifiesto su valor didáctico y ubicando su presencia en el currículo. Junto a ello, se ha creado una página web que, basándose en los dos elementos anteriores, ofrece una serie de herramientas prácticas y teóricas para las escuelas y equipos docentes de Euskal Herria.es_ES
dc.description.abstract[EN] School spaces have multiple uses, and their dynamic nature must be emphasized. The same room and school must be moved to meet the needs of the students at the moment in order to achieve the most effective process of teaching. This work provides the theorization around school spaces, showing their didactic value and its presence in the curriculum. Along with this, a website has been created based on the previous two elements to provide a range of practical and theoretical resources for schools and teachers in the Basque Country.es_ES
dc.language.isoeuses_ES
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/es/
dc.subjectespazio hezigarriakes_ES
dc.subjectLehen Hezkuntzaes_ES
dc.subjectikasgela ereduaes_ES
dc.subjecthezkuntza berrikuntzaes_ES
dc.subjectespacios educativoses_ES
dc.subjectEducación Primariaes_ES
dc.subjectmodelo de aulaes_ES
dc.subjectinnovación educativaes_ES
dc.subjecteducational spaceses_ES
dc.subjectelementary educationes_ES
dc.subjectclassroom modeles_ES
dc.subjecteducational innovationes_ES
dc.titleEskolako espazioak baliabide didaktiko bezala. Hurbilpen teoriko eta praktikoaes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.date.updated2022-06-02T13:41:12Z
dc.language.rfc3066es
dc.rights.holderAtribución-NoComercial (cc by-nc)
dc.identifier.gaurassign119952-922727


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Atribución-NoComercial (cc by-nc)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Atribución-NoComercial (cc by-nc)