Show simple item record

dc.contributor.advisorJaureguizar Alboniga-Mayor, Joana
dc.contributor.authorSainz de la Maza Gamboa, Irati
dc.contributor.otherF. EDUCACION - BILBAO
dc.contributor.otherBILBOKO HEZKUNTZA F.
dc.date.accessioned2023-02-20T18:02:06Z
dc.date.available2023-02-20T18:02:06Z
dc.date.issued2023-02-20
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/59996
dc.description.abstract[EU] Gurasoen banaketak askotan, ikasleengan eragina izaten du. Hori dela eta, lan honetan eragin horien nondik norakoak aztertzen dira. Errealitate hori kontuan hartuta eta gaian sakontzeko asmoz, hezkuntza esparruan ematen zaion trataera ikertu da irakasleen formakuntzan dauden gabeziak jakitera emanez. Ikerketa bideratzeko, kolektibo ezberdinei zuzendutako hiru galdetegi sortu dira: guraso, irakasle eta gurasoen dibortzioa bizi izan zuten gazteei. Emaitzek adierazi duten bezala, gaur eguneko ikasgeletan gurasoen banaketa bizi duten ikasleak dauden arren, ikastetxeetan ez dituzte egoerari aurre egiteko baliabiderik. Beraz, ondorio bezala, azpimarratzekoa da gai honen inguruan lan asko dagoela egiteko. [Euskera]es_ES
dc.description.abstract[ES] Ocasionalmente el divorcio de los padres repercute negativamente en el alumnado. En este trabajo se analizan estos efectos y con el fin de profundizar en el tema, se ha investigado el tratamiento que se le da en el ámbito educativo. Para llevar a cabo la investigación, se han creado tres cuestionarios dirigidos a padres y madres, docentes y jóvenes que vivieron la separación de sus progenitores. Como indican los resultados, es una situación muy común, pero en los centros existe una carencia de recursos y formación para ofrecer apoyo a este alumnado, dejando a la vista el trabajo por hacer. [Castellano]es_ES
dc.description.abstract[EN] Sometimes parental divorce has a negative impact on students. For this reason, this paper analyzes these effects and, in order to go deeper into the subject, the treatment given in the educational environment has been investigated. In order to carry out the research, three questionnaires were created for parents, teachers and young people who experienced their parents' divorce. As the results indicate, in spite of being a very common situation, there is a lack of resources and training in the centers to offer support to these students, thus revealing the work that remains to be done. [English]es_ES
dc.language.isoeuses_ES
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
dc.subjectgurasoen banaketaes_ES
dc.subjecthezkuntzaes_ES
dc.subjectirakasleakes_ES
dc.subjectformakuntzaes_ES
dc.subjectikasleakes_ES
dc.subjectseparación de los padreses_ES
dc.subjecteducaciónes_ES
dc.subjectprofesoradoes_ES
dc.subjectformaciónes_ES
dc.subjectestudianteses_ES
dc.subjectthe separation of parentses_ES
dc.subjecteducationes_ES
dc.subjectteacherses_ES
dc.subjectformationes_ES
dc.subjectstudentses_ES
dc.titleGurasoen banaketak Lehen Hezkuntzako ikasleen garapenean dituen ondorioak eta hezkuntzan ematen zaion trataeraes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.date.updated2022-06-02T13:17:53Z
dc.language.rfc3066es
dc.rights.holderAtribución-NoComercial-SinDerivadas (cc by-nc-nd)
dc.contributor.degreeGrado en Educación Primaria;;Lehen Hezkuntzako Graduaes_ES
dc.identifier.gaurregister122550-919404-09
dc.identifier.gaurassign120214-919404


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Atribución-NoComercial-SinDerivadas (cc by-nc-nd)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Atribución-NoComercial-SinDerivadas (cc by-nc-nd)