Show simple item record

dc.contributor.advisorDuque Ingunza, Ainara
dc.contributor.authorVázquez Rodríguez, Jone
dc.contributor.otherE.U. MAGISTERIO -VITORIA-GASTEIZ
dc.contributor.otherGASTEIZKO IRAKASLEEN U.E.
dc.date.accessioned2023-03-03T17:55:52Z
dc.date.available2023-03-03T17:55:52Z
dc.date.issued2023-03-03
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/60232
dc.description45 p. : il.-- Bibliogr.: p. 37-39
dc.description.abstract[EUS] Lan honen bitartez emozioen inguruko atal teoriko eta praktikoa biltzen da. Hezkuntza emozionala jasotzea oso komenigarria da, gure ongizatearen atal handi bat emozioen araberakoa baita. Lan honekin ikasleek konpetentzia emozionalak lor ditzaten bilatzen da, emozioen garrantzia, hauen kontzientzia eta kudeaketa landuz. Horretarako, jarduera ezberdinak planteatzen dira eta batzuk praktikan jarri ere. Saio guztiak aurrera eraman ez diren arren, inplementatu ditudanak ikasleengandik oso harrera ona izan dute eta atera diren emaitzak ere oso onak izan dira. Horien artean, emozioen inguruan hitz egiteko ausardia lortu, haien eta ingurukoen emozioak identifikatzen ikasi eta emozio baten edo beste baten aurrean jokatzeko estrategiak bereganatu dituzte.es_ES
dc.description.abstract[ES] Este trabajo recoge un apartado teórico y práctico sobre las emociones. Es muy conveniente recibir educación emocional ya que gran parte de nuestro bienestar depende de las emociones. Con este trabajo se busca que el alumnado alcance competencias emocionales, trabajando la importancia de las emociones, su conciencia y su gestión. Para ello se plantean diferentes actividades y algunas se ponen en práctica. A pesar de que no se han llevado a cabo todas las sesiones, las que he implementado han tenido una gran acogida por parte de los alumnos y los resultados obtenidos han sido muy satisfactorios. Entre ellos, han adquirido valor para hablar de las emociones, han aprendido a identificar sus emociones y las de los demás y han adquirido estrategias para actuar frente a una u otra emoción.es_ES
dc.description.abstract[EN] This work includes a theoretical and practical section on emotions. It is very convenient to receive emotional education as a large part of our well-being depends on emotions. The aim of this work is for students to achieve emotional competences, working on the importance of emotions, their awareness and their management. To this end, different activities are proposed and some of them are put into practice. Although not all the sessions have been carried out, the ones I have implemented have been very well received by the pupils and the results obtained have been very satisfactory. Among them, they have acquired the courage to talk about emotions, they have learned to identify their emotions and those of others and they have acquired strategies to act in the face of one emotion or another.es_ES
dc.language.isoeuses_ES
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectemozioakes_ES
dc.subjectadimen emozionalaes_ES
dc.subjecthezkuntza emozionalaes_ES
dc.subjectLehen Hezkuntzaes_ES
dc.subjectsekuentzia didaktikoaes_ES
dc.subjectemocioneses_ES
dc.subjectinteligencia emocionales_ES
dc.subjecteducación emocionales_ES
dc.subjectEducación Primariaes_ES
dc.subjectsecuencia didácticaes_ES
dc.subjectemotionses_ES
dc.subjectemotional intelligencees_ES
dc.subjectemotional educationes_ES
dc.subjectPrimary Educationes_ES
dc.subjectdidactic sequencees_ES
dc.titleEmozioen lanketa eta kudeaketaes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.date.updated2022-06-20T07:42:54Z
dc.language.rfc3066es
dc.rights.holder© 2022, la autora
dc.contributor.degreeGrado en Educación Primaria
dc.contributor.degreeLehen Hezkuntzako Gradua
dc.identifier.gaurregister123900-918455-09
dc.identifier.gaurassign125296-918455


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record