dc.contributor.advisor | Arcediano Salazar, Rosa | |
dc.contributor.author | Martínez Varela, Odei | |
dc.contributor.other | E.U. MAGISTERIO -VITORIA-GASTEIZ | |
dc.contributor.other | GASTEIZKO IRAKASLEEN U.E. | |
dc.date.accessioned | 2023-03-03T18:09:10Z | |
dc.date.available | 2023-03-03T18:09:10Z | |
dc.date.issued | 2023-03-03 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10810/60241 | |
dc.description | 45 p. -- Bibliogr.: p. 37-41 | |
dc.description.abstract | [EUS] GrAL honen helburua Bapne metodoa gorputz-hezkuntzako ikasgaian txertatzea da.
Metodo horren ezaugarria gorputz-perkusioa lantzea da, trebetasun fisikoak eta arreta eta
memoria lantzeko. Lanaren hasieran atal teoriko bat dago, metodologian landuko diren atalak
azaltzen dituena. Behin zati teorikoa eginda, alde praktikoa aurkitzen da. Atal horren helburua,
ikasleari gorputz-hezkuntzako eskoletan ekintzak ondo gauzatzea eragiten dioten trebetasun
fisikoak haurrekin lantzea da. Bestetik, haurrek ikastetxeko ikasgelan behar duten arreta lantzea
da, hau ezin bestekoa delako geletan lan egiteko. Lanaren amaieran, saioen sekuentzia aurkitzen
da. | |
dc.description.abstract | [ES] El propósito de este GrAL, es insertar el método Bapne en las clases de educación física,
el cual se caracteriza por trabajar la percusión corporal para trabajar las habilidades físicas y la
atención y la memoria. Al principio del trabajo se encuentra un apartado teórico donde se explican
los apartados que se trabajaran en la metodología. Una vez hecha la parte teórica, se encuentra
la parte práctica, por la que el propósito es trabajar con los niños las habilidades físicas que son
las que hacen al alumno ejecutar bien las acciones en las clases de educación física, por otro
lado se va a buscar trabajar la atención, que es la característica que los niños necesitan para
atender y trabajar en clase. Al final del trabajo se encuentran la secuencia de las sesiones que
se llevarán a cabo. | |
dc.description.abstract | [EN] The purpose of this GRAL is to insert the Bapne method in physical education lessons,
which is characterized by working on body percussion to work on physical skills, attention and
memory. At the beginning of the work, there is a theoretical part in which the sections that are
worked on in the methodology are explained. Once the theoretical part is explained, there is the
practical part, in which the purpose is to work with the children on the physical skills that are those
that make the student perform well the actions in the physical education lessons. On the other
hand, it is going to seek to work the attention that children need to attend and work in class. | |
dc.language.iso | eus | es_ES |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.subject | BAPNE metodoa | |
dc.subject | koordinazioa | |
dc.subject | lateraltasuna | |
dc.subject | gorputz-perkusioa | |
dc.subject | arreta | |
dc.subject | método BAPNE | |
dc.subject | coordinación | |
dc.subject | lateralidad | |
dc.subject | percusión corporal | |
dc.subject | atención | |
dc.subject | BAPNE method | |
dc.subject | coordination | |
dc.subject | laterality | |
dc.subject | body percussion | |
dc.subject | attention | |
dc.title | Gorputz perkusio eta Bapne metodoa Gorputz Hezkuntzako ikasgaian | es_ES |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | |
dc.date.updated | 2022-06-22T09:04:56Z | |
dc.language.rfc3066 | es | |
dc.rights.holder | © 2022, el autor | |
dc.contributor.degree | Grado en Educación Primaria | |
dc.contributor.degree | Lehen Hezkuntzako Gradua | |
dc.identifier.gaurregister | 124455-831710-09 | |
dc.identifier.gaurassign | 125273-831710 | |