dc.contributor.advisor | Albizu Mallea, Uzuri | |
dc.contributor.author | Iñurrieta Garmendia, Oier | |
dc.contributor.other | E.U. MAGISTERIO -VITORIA-GASTEIZ | |
dc.contributor.other | GASTEIZKO IRAKASLEEN U.E. | |
dc.date.accessioned | 2023-03-06T15:20:10Z | |
dc.date.available | 2023-03-06T15:20:10Z | |
dc.date.issued | 2023-03-06 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10810/60257 | |
dc.description | 48 p. -- Bibliogr.: p. 43-44 | |
dc.description.abstract | [EUS] Gradu Amaierako Lan honetan Hondarribiko Alardeak dituen ertz desberdinen inguruan hausnartu da, eskola ardatz hartuta, Lehen Hezkuntzako etapa zehazki. Eskolak eta herriko gatazkak duten hartu emanaz hausnartzeko, bertako lau hezitzaileren bizipenak eta ikuspegiak jaso dira. Horretarako sakoneko elkarrizketak burutu dira, metodologia kualitatiboa baliatuz. Lan guztian zehar gatazka zein hezkuntza ikuspuntu transfeministatik hausnartu dira. Konponbidea ipar, lan hau etorkizunera begira dago. | es_ES |
dc.description.abstract | [ES] En este Trabajo de Fin de Grado se reflexiona en torno al Alarde de Hondarribia, con
la escuela como eje central, en particular la etapa de la Educación Primaria. Más
concretamente, se indaga en la relación entre la escuela y el conflicto del Alarde desde un
posicionamiento transfeminista. Para ello, se recogen vivencias y puntos de vista de cuatro
educadoras mediante la entrevista en profundidad, que es una de las técnicas de
generación de datos más usadas dentro de la metodología cualitativa. Con la resolución
como fin, el trabajo está enfocado al futuro. | |
dc.description.abstract | [EN] This work reflects on the Hondarribia Alarde, taking its impact on local schools as the
main focus of investigation, specifically at Primary Education. It delves into the relationship
between local schools and the Alarde conflict from a transfeminist viewpoint. The
experiences and perspectives of four educators were documented through in-depth
interviews, which is a recognised research technique in qualitative research. With the
resolution as the main goal, the work looks towards the future. | |
dc.language.iso | eus | es_ES |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.subject | generoa | |
dc.subject | Hondarribiko Alardea | |
dc.subject | transfeminismoa | |
dc.subject | pedagogia feminista | |
dc.subject | Lehen Hezkuntza | |
dc.subject | género | |
dc.subject | Alarde de Hondarribia | |
dc.subject | transfeminismo | |
dc.subject | Educación Primaria | |
dc.subject | gender | |
dc.subject | Hondarribia Alarde | |
dc.subject | transfeminism | |
dc.subject | feminist pedagogy | |
dc.subject | Primary Education | |
dc.title | Hondarribiko Alardearen gatazka Lehen Hezkuntzan: begirada transfeminista bat | es_ES |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | |
dc.date.updated | 2022-06-20T07:23:56Z | |
dc.language.rfc3066 | es | |
dc.rights.holder | © 2022, el autor | |
dc.contributor.degree | Grado en Educación Primaria | |
dc.contributor.degree | Lehen Hezkuntzako Gradua | |
dc.identifier.gaurregister | 123565-923766-09 | |
dc.identifier.gaurassign | 125315-923766 | |