dc.contributor.advisor | Vizcarra Morales, María Teresa | |
dc.contributor.author | Basterra Muñoz, Iruri | |
dc.contributor.other | E.U. MAGISTERIO -VITORIA-GASTEIZ | |
dc.contributor.other | GASTEIZKO IRAKASLEEN U.E. | |
dc.date.accessioned | 2023-03-06T15:48:10Z | |
dc.date.available | 2023-03-06T15:48:10Z | |
dc.date.issued | 2023-03-06 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10810/60269 | |
dc.description | 63 p. : il.-- Bibliogr.: p. 38-39 | |
dc.description.abstract | [EUS] Ikaskuntza zerbitzua, eduki akademikoak garatzen laguntzen duen
irakaskuntza-metodologia da, eta aldi berean, komunitateari zerbitzu bat ematen zaio
gizarte-premiaren bati erantzuten. Gradu Amaierako Lan honetan, metodologia hau martxan
jarri dut jolas kooperatiboetan oinarrituriko zerbitzu baten bitartez. Haurren arteko
kooperazioa izan da proiektuaren ardatza, helburu komun bat lortzeko laguntza eman eta
jasotzea eskatzen duelako, talde sentimendua indartuz.
Planteaturiko zerbitzuak Kanpezuko herrian jartzen du fokoa, desberdintasunak ezabatzeko
eta gizarte bidezkoagoa zein inklusiboagoa eraikitzerako bidean behar bati erantzuteko.
Testuinguru erreal batean aurrera egin duen proiektuak asteburuetan herriko haurrei ondo
pasatzeko eta aldi berean jarduera fisikoa egiteko baliabide bat eskaini die. Aukera eman du
bertako eta inguruetako herrietako haurrak elkartzeko inguru inklusibo eta euskaldun
batean, sendentarismoa edo bakardadea ekiditen.
Planteaturiko zerbitzua ez dio arazo bateri erantzun definitiboa ematen baina aurrera pausu
txikia izan da, planteaturiko helburuak lortu dituenak eta herriari onurak ekarri dizkionak.
Horregatik, teoria praktikara eramateko aukera ematen duen proiektu baten nondik norakoak
azaltzen dira hurrengo orrietan. | |
dc.description.abstract | [ES] El aprendizaje-servicio es una metodología docente que ayuda al desarrollo de los
contenidos académicos, al tiempo que se presta un servicio a la comunidad atendiendo a
alguna necesidad social. En este trabajo de fin de grado se ha puesto en marcha esta
metodología a través de un servicio basado en juegos cooperativos. El proyecto se ha
centrado en la cooperación, ya que requiere apoyo y recepción para lograr un objetivo
común, reforzando el sentimiento de grupo.
El servicio planteado pone el foco en la localidad de Campezo para responder a una
necesidad de eliminar las desigualdades y construir una sociedad más justa e inclusiva. El
proyecto, que ha avanzado en un contexto real, ha ofrecido a los niños de la localidad los
fines de semana un recurso para divertirse y hacer actividad física a la vez. Ha permitido
que los niños y niñas de los pueblos de la zona se reúnan en un entorno inclusivo y
euskaldun, evitando el sendentarismo o la soledad.
El servicio planteado no da respuesta definitiva a un problema, pero ha sido un pequeño
paso adelante, que ha conseguido los objetivos planteados desde el principio y ha aportado
beneficios al pueblo. Por eso, en las siguientes páginas se explican los entresijos de un
proyecto que permite llevar a la práctica la teoría. | |
dc.description.abstract | [EN] Service-learning is a teaching method that helps the development of academic content while
providing a service to the community in response to a social need. In this final degree
project, this methodology has been implemented through a service based on cooperative
games. The project has been focused on cooperation, as it requires support and reception to
achieve a common goal, reinforcing the group identity.
The proposed service focuses on the town of Campezo to respond to a need to eliminate
inequalities and build a fairer and more inclusive society. The project, which has been
conducted in a real context, has offered local children a resource for fun and physical activity
on the weekends. It has allowed children from villages in the area to come together in an
inclusive and Basque-speaking environment, avoiding the risk of being alone or having a
sedentary lifestyle.
The proposed service does not provide a definitive answer to the problem, but it has been a
small step forward, which has achieved the objectives set from the beginning and has
brought benefits to the town. For this reason, the following pages explain the ins and outs of
a project that makes putting theory into practice possible. | |
dc.language.iso | eus | es_ES |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.subject | ikaskuntza zerbitzua | |
dc.subject | jolas kooperatiboak | |
dc.subject | alternatiba | |
dc.subject | herria | |
dc.subject | talde-sentimendua | |
dc.subject | aprendizaje-servicio | |
dc.subject | juegos cooperativos | |
dc.subject | alternativa | |
dc.subject | pueblo | |
dc.subject | sentimiento de grupo | |
dc.subject | service-learning | |
dc.subject | cooperative games | |
dc.subject | alternative | |
dc.subject | village | |
dc.subject | group feeling | |
dc.title | Jolas tailer bat ikaskuntza zerbitua metodologia erabiltzen | es_ES |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | |
dc.date.updated | 2022-06-20T07:01:38Z | |
dc.language.rfc3066 | es | |
dc.rights.holder | © 2022, la autora | |
dc.contributor.degree | Grado en Educación Primaria | |
dc.contributor.degree | Lehen Hezkuntzako Gradua | |
dc.identifier.gaurregister | 123937-829575-09 | |
dc.identifier.gaurassign | 125241-829575 | |