Show simple item record

dc.contributor.advisorArcediano Salazar, Rosa
dc.contributor.authorUnzueta García, Unai
dc.contributor.otherE.U. MAGISTERIO -VITORIA-GASTEIZ
dc.contributor.otherGASTEIZKO IRAKASLEEN U.E.
dc.date.accessioned2024-05-07T17:05:23Z
dc.date.available2024-05-07T17:05:23Z
dc.date.issued2024-05-07
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/67672
dc.description45 p. – Bibliogr.: p. 37-42
dc.description.abstract[EUS] BAPNE metodoa ikuspegi pedagogikoa da, eta gorputz-perkusioa erabiltzen du ikasleen arreta eta ikaskuntza hobetzeko tresna gisa. Gradu amaierako lan honetan, gorputz-hezkuntza inklusibo, berritzaile, aktibo eta zeharkako proposamen didaktiko bat proposatzen da, ikasteko zailtasunak dituzten ikasleak estimulatzeko BAPNE metodoan oinarrituta. Proposamena Lehen Hezkuntzan zentratzen da, Gorputz Hezkuntza irakasgaian. Helburua ikasleen arreta eta ikaskuntza hobetzea da, gorputzaren perkusioaren eta musikaren bidez.es_ES
dc.description.abstract[ES] El Método BAPNE es un enfoque pedagógico que utiliza la percusión corporal como herramienta para mejorar la atención y el aprendizaje de los estudiantes. En este trabajo de fin de grado se propone una propuesta didáctica de educación física inclusiva, innovadora, activa y transversal basada en el Método BAPNE para estimular a alumnos con dificultades de aprendizaje. La propuesta se enfoca en la etapa de Primaria en la asignatura de Educación Física. El objetivo es mejorar la atención y el aprendizaje de los estudiantes a través de la percusión corporal y la música.es_ES
dc.description.abstract[ENG] The BAPNE Method is a pedagogical approach that uses body percussion as a tool to improve students' attention and learning. This final degree project proposes an inclusive, innovative, active and transversal physical education didactic proposal based on the BAPNE Method to stimulate students with learning difficulties. The proposal focuses on the Primary School stage in the subject of Physical Education. The aim is to improve students' attention and learning through body percussion and music.es_ES
dc.language.isoeuses_ES
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectBAPNE metodoaes_ES
dc.subjectgorputz-perkusioa
dc.subjectinklusioa
dc.subjectarreta
dc.subjectAGNH
dc.subjectmusika
dc.subjectmétodo BAPNE
dc.subjectpercusión corporal
dc.subjectinclusión
dc.subjectatención
dc.subjectTDAH
dc.subjectmúsica
dc.subjectBAPNE method
dc.subjectbody percussion
dc.subjectinclusion
dc.subjectattention
dc.subjectADHD
dc.subjectmusic
dc.titleBAPNE metodoa gorputz hezkuntzan inklusioa bermatuzes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.date.updated2023-06-19T08:12:31Z
dc.language.rfc3066es
dc.rights.holder© 2023, el autor
dc.contributor.degreeGrado en Educación Primaria
dc.contributor.degreeLehen Hezkuntzako Gradua
dc.identifier.gaurregister132590-959674-09
dc.identifier.gaurassign139191-959674


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record