dc.contributor.advisor | León Hernández, Irati | |
dc.contributor.author | Hernández Fernández, Mikel | |
dc.contributor.other | E.U. MAGISTERIO -VITORIA-GASTEIZ | |
dc.contributor.other | GASTEIZKO IRAKASLEEN U.E. | |
dc.date.accessioned | 2024-05-07T17:16:23Z | |
dc.date.available | 2024-05-07T17:16:23Z | |
dc.date.issued | 2024-05-07 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10810/67681 | |
dc.description | 40 p. – Bibliogr.: p. 33-36 | |
dc.description.abstract | [EUS] Hezkuntza tradizionalak ezagutza gehiago baloratu du emozioak baino, nahiz eta bi alderdiak beharrezkoak diren. Gradu Amaierako Lan honen helburu nagusiak Haur Hezkuntzako etapan Hezkuntza Emozionalean formatzea eta sakontzea izan da. Horretarako, Hezkuntza Emozionalaren eta haurtzaroan emozioen garapenaren informazioa bildu da, lan etnografikoa bat eginez, non behaketa sistematikoa informazioa jasotzeko tresna izan da. Analisia kategoria-sistemaren bidez egin da, eta honako dimentsioak aztertu dira: Haurren emozioak lehenengo eta bigarren zikloan eta irakaslearen jarrera eta nire inpresioak haurren emozio desberdinen aurrean. Ondorioek garbi adierazten dute emozioak etapa honetan lantzeak duten garrantzia eta nola haurren testuingurua hauek azaleratzeko orduan duten eragina. | es_ES |
dc.description.abstract | [ES] La educación tradicional ha valorado más el conocimiento que las emociones, aunque
ambos aspectos son necesarios. Los objetivos principales de este Trabajo Fin de Grado
han sido la formación y profundización en la Educación Emocional en la etapa de
Educación Infantil. Para ello, se ha recopilado información sobre la Educación
Emocional y el desarrollo emocional en la infancia, realizando un trabajo etnográfico.
Para ello, la observación sistemática ha sido la herramienta para la recogida de
información. El análisis se ha realizado mediante el sistema de categorías y se han
analizado las siguientes dimensiones: Las emociones de los niños en el primer y
segundo ciclo y la actitud del profesor y mis impresiones ante las diferentes emociones
de los niños. Las conclusiones indican la importancia de trabajar las emociones en esta
etapa y cómo el contexto de los niños influye en su afloramiento. | |
dc.language.iso | eus | es_ES |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.subject | hezkuntza emozionala | |
dc.subject | haur hezkuntza | |
dc.subject | adimen emozionala | |
dc.subject | emozioak | |
dc.subject | behaketa | |
dc.subject | etnografia | |
dc.subject | educación emocional | |
dc.subject | educación infantil | |
dc.subject | inteligencia emocional | |
dc.subject | emociones | |
dc.subject | observación | |
dc.subject | etnografía | |
dc.title | Emozioen garrantzia eta lanketa haur hezkuntzan | es_ES |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | |
dc.date.updated | 2023-09-25T07:27:09Z | |
dc.language.rfc3066 | es | |
dc.rights.holder | © 2023, el autor | |
dc.contributor.degree | Grado en Educación Infantil | |
dc.contributor.degree | Haur Hezkuntzako Gradua | |
dc.identifier.gaurregister | 137035-954730-11 | |
dc.identifier.gaurassign | 138405-954730 | |