dc.contributor.advisor | López de Sosoaga López de Robles, Alfredo | |
dc.contributor.author | Altube Sarrionandia, Bittor | |
dc.contributor.other | E.U. MAGISTERIO -VITORIA-GASTEIZ | |
dc.contributor.other | GASTEIZKO IRAKASLEEN U.E. | |
dc.date.accessioned | 2024-05-07T17:27:42Z | |
dc.date.available | 2024-05-07T17:27:42Z | |
dc.date.issued | 2024-05-07 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10810/67691 | |
dc.description | 40 p. – Bibliogr.: p. 39-40 | |
dc.description.abstract | [EUS] Aurrera eraman dudan ikerketa honetan, Heziberri 2020 eta EAEko Hezkuntza Legearen zirriborroaren, Gorputz Hezkuntzari dagozkien atalen inguruko alderaketa bat ageri da. Horretarako, lege bakoitzaren analisi juridiko bat egin dut Von Savigny-ren metodologia interpretatiboa erabiliz eta lege bakoitzaren elementu linguistiko, sistemiko eta funtzionalak aztertuz.
Ateratako emaitzei dagokienez, esan daiteke Gorputz hezkuntzaren helburu pedagogikoan aldaketa nabarmenik ematen ez den arren, helburu pedagogikoak lortzera begira hobekuntzak dakartzala EAEko Hezkuntza Legearen zirriborroak. Hori, oinarrizko jakintza multzoetan ikus daiteke, ikasleen konpetentzia motorrak garatzea ahalbidetuko duen programazio ordenatu bat egiteko aukera baitakarte. Beraz, ondorio nagusietako bat EAEko Hezkuntza Legearen zirriborroak Gorputz Hezkuntzako curriculuma aurreko hezkuntza legeak zeuzkan gabezietatik abiatuta idatzi dela izan daiteke. | es_ES |
dc.description.abstract | [ES] Esta investigación lleva a cabo una comparación de los partes pertenecientes a la Educación
Física de la Ley de Educación Heziberri 2020 y el borrador de la Ley de Educación de la
Comunidad Autónoma Vasca. Para ello he realizado un análisis de cada ley utilizando el
método interpretativo de Von Savigny, analizando los elementos lingüísticos, sistémicos y
funcionales.
En conclusión, podríamos decir que en la finalidad de la Educación Física no podemos
contemplar muchos cambios entre ambas. Sin embargo, a la hora de conseguir los objetivos
pedagógicos, la nueva Ley hace una propuesta mas adecuada que la anterior. Esta
afirmación se puede contemplar en los saberes básicos, que proponen una mejor herramienta
de organización para desarrollar las competencias motrices de los alumnos. Por lo tanto, una
de las conclusiones que sacamos de esta investigación es, que el borrador de la Ley de
Educación de la Comunidad Autónoma Vasca parte de las carencias que se identificaban en
la Ley anterio | |
dc.language.iso | eus | es_ES |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.subject | gorputz hezkuntza | |
dc.subject | hezkuntza legea | |
dc.subject | konpetentzia motorra | |
dc.subject | jokaera motorrak | |
dc.subject | egoera motorra | |
dc.subject | akzio motorren domeinuak | |
dc.subject | educación física | |
dc.subject | ley de educación | |
dc.subject | competencia motriz | |
dc.subject | conducta motriz | |
dc.subject | situación motriz | |
dc.subject | dominios de acción motriz | |
dc.title | Heziberri 2020 eta eaeko hezkuntza legearen zirriborroa gorputz hezkuntzan: testu juridikoen alderaketa | es_ES |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | |
dc.date.updated | 2023-06-20T07:24:44Z | |
dc.language.rfc3066 | es | |
dc.rights.holder | © 2023, el autor | |
dc.contributor.degree | Grado en Educación Primaria | |
dc.contributor.degree | Lehen Hezkuntzako Gradua | |
dc.identifier.gaurregister | 133086-960100-09 | |
dc.identifier.gaurassign | 139162-960100 | |