dc.contributor.advisor | Reguero Ugarte, Urtzi | |
dc.contributor.author | Sáez Navarro, Nerea | |
dc.contributor.other | E.U. MAGISTERIO -VITORIA-GASTEIZ | |
dc.contributor.other | GASTEIZKO IRAKASLEEN U.E. | |
dc.date.accessioned | 2024-05-07T17:33:55Z | |
dc.date.available | 2024-05-07T17:33:55Z | |
dc.date.issued | 2024-05-07 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10810/67697 | |
dc.description | 41 p. – Bibliogr.: p. 34-37 | |
dc.description.abstract | [EUS] Zehaztapenetara jotzen badugu, Gradu Amaierako Lan hau komunikazioan,
hizkuntzan eta ahozkotasunean oinarrituko da. Komunikazioaren bitartez lortu nahi diren
helburuez jabetzean, haurtzaroan honakoak nola garatu ikustean eta hizkuntzarekiko
hurbiltasuna bilatzean datza. Hau, betiere, ematen den egoera kontuan hartuta eta helburu
horiek lortzeko erabiltzen diren baliabideak behar bezala egokituz. Hori oinarri bezala
hartuta, haurren hizkuntzarekiko lehenengo kontaktuari emango zaio garrantzia. Gainera,
ikasleekin halako gaiak lantzeko eretan sakonduko da jarduera ezberdinen proposamenak
plazaratuz. Jarduera horiek haurren adinaren arabera egokitu beharko dira, haren araberako
moldaketak eginez.
Lehenengo atalean, marko teorikoan hain zuzen, hizkuntzaren garrantziaren
inguruan hitz egingo da. Honez gain, hizkuntzaren bidezko komunikazioaz jardungo da, eta
honek gizakion bizitzan duen garrantziaz. Teoria eman ondoren, aipatutakoa lantzeko
jarduera batzuk agertuko dira, aurretik esan bezala. Aurtengo praktikaldian zehar
ikusitakoan eta egindakoan oinarrituko dira jarduera horiek, haien eraginkortasuna ziurtatuz.
Hizkuntzak daukan garrantzia argi geratu behar da bai familietan baita eskoletan ere, eta
horretarako gaiaren inguruan jakitea beharrezkoa da. Informazioa bilatzea komeni da, baita
umeekin burutu daitezkeen ekintzak ezagutzea ere. Hori da lan honen helburuetako bat,
hots, ahozkotasuna eta hizkuntzari buruzko jakintza zabaltzea. Guzti hau, noski, Haur
Hezkuntzako etapan zentratua izango da | |
dc.description.abstract | [ES] Hablando minuciosamente, este trabajo de fin de grado se basará en la
comunicación, el lenguaje y la oralidad. Consiste en tomar conciencia de los objetivos que
se persiguen a través de la comunicación, ver cómo se desarrollan en la infancia y buscar la
cercanía al lenguaje. La idea será adaptar adecuadamente los recursos que se emplean
para alcanzar estos objetivos, siempre y cuando se tenga en cuenta la situación que se da.
Sobre esta base, se profundizará en el primer contacto con la lengua de los niños y niñas y
en su forma de trabajar, así como en las actividades para conseguir lo dicho. Estas
actividades deberán adaptarse en función de la edad de los niños y niñas, habiendo
cambios según la edad de los alumnos.
1
En la primera parte, en el marco teórico, se hablará de la importancia de la lengua.
Además, se tratará sobre la comunicación a través del lenguaje y su importancia en la vida
humana. Una vez puesta la teoría, aparecerán algunas actividades para trabajar lo
mencionado, tal y como se ha comentado anteriormente. Dichas actividades se basarán en
lo visto y realizado durante el periodo de prácticas de este año, asegurando su eficacia. La
importancia de la lengua debe quedar clara tanto en las familias como en las escuelas, y
para ello es necesario conocer el tema. Conviene buscar información y conocer las
acciones que se pueden llevar a cabo con los niños y niñas. Por ello, uno de los objetivos
de este trabajo es difundir la oralidad y el conocimiento de la lengua. Todo esto, por
supuesto, estará centrado en la etapa de Educación Infantil | |
dc.description.abstract | [ENG] If we stick to the specifications, this end-of-grade work will be based on
communication, language and orality. It consists in being aware of the goals to be achieved
through communication, in seeing how to develop them in childhood, and in searching of the
proximity to language. This is always in view of the situation in which we find ourselves, and
how to adapt the resources used to achieve these objectives appropriately. On this basis, the
first contact with the children's language and their way of working will be deepened, as well
as in the activities to achieve what has been said.These activities must be adapted according
to the age of the children, doing changes depending of that.
The first section, the theoretical framework, will speak about the importance of
language. In addition, it will be about communication through language and its importance in
human life. Once the theory has been given a number of activities will appear, as noted
above, to put in practice all the information. These activities will be based on what has been
observed and done during this year's practice period, ensuring their effectiveness. The
importance of language must be clear both in families and in schools. For this, it is important
to look for information and to know the exercises that can be done with children. Therefore,
one of the objectives of this work is to disseminate orality and knowledge of the language. All
of this, of course, will be focused on the Early Childhood Education stage. | |
dc.language.iso | eus | es_ES |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.title | Hizkuntzaren garrantzia haur hezkuntzan: praktikan jartzeko proposamena | es_ES |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | |
dc.date.updated | 2023-06-19T08:12:29Z | |
dc.language.rfc3066 | es | |
dc.rights.holder | © 2023, el autor | |
dc.contributor.degree | Grado en Educación Infantil | |
dc.contributor.degree | Haur Hezkuntzako Gradua | |
dc.identifier.gaurregister | 132164-953675-09 | |
dc.identifier.gaurassign | 138449-953675 | |