dc.contributor.advisor | Rodríguez Miñambres, Paloma | |
dc.contributor.author | Mugica Lekuona, Naiara | |
dc.contributor.other | E.U. MAGISTERIO -VITORIA-GASTEIZ | |
dc.contributor.other | GASTEIZKO IRAKASLEEN U.E. | |
dc.date.accessioned | 2024-05-07T17:36:33Z | |
dc.date.available | 2024-05-07T17:36:33Z | |
dc.date.issued | 2024-05-07 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10810/67699 | |
dc.description | 64 p. – Bibliogr.: p. 36-39 | |
dc.description.abstract | [EUS] Gradu Amaierako Lan hau idazketaren didaktikara zuzenduta dago, helburu nagusia Lehen Hezkuntzako lehenengo zikloko gelako idazketan eta honen irakaskuntzan sakontzea izanez. Alde batetik, idazketak duen garrantzia azpimarratu da, honen garapenak suposatzen dituen faseak ezagutu eta metodologia desberdinak proposatu dira. Bestalde, kasu-azterketa ikerketa metodoa erabili da lau irakasle elkarrizketatuz. Egoera desberdinetan aurkitzen diren bi eskoletan idazketa irakasteko erabiltzen diren metodologiak ezagutu eta aztertu dira. Jasotako informaziotik abiatuta, ikerketa honek bi eskoletan erabiltzen diren metodologien arteko konparaketa egitera eraman du, ondorioztatuz metodologia desberdinak ezagutzea onuragarria dela irakurketa-idazketaren irakaskuntza-ikaskuntzarako, ikasle taldearen arabera moldatuz eta bat baino gehiago erabiliz. Hortaz, gogoeta eta hausnarketara bultzatu nahi izan da. | es_ES |
dc.description.abstract | [ES] Este Trabajo de Fin de Grado está dirigido a la didáctica de la escritura, siendo su objetivo principal profundizar en la escritura y su enseñanza en la clase del primer ciclo de Educación Primaria. Por un lado, se subraya la importancia de la escritura, se dan a
conocer las fases que este desarrollo supone y se han propuesto distintas metodologías. Por otro lado, mediante entrevistas a cuatro profesoras se ha utilizado el método de investigación del estudio de caso. Se han reconocido y analizado las metodologías utilizadas para la enseñanza de la escritura que se llevan a cabo en dos escuelas
diferentes. A partir de la información recogida, esta investigación ha llevado a comparar las metodologías utilizadas en los dos colegios, concluyendo que el conocimiento de diferentes metodologías es beneficioso para la enseñanza-aprendizaje de la lectoescritura, adaptándola al grupo de alumnos/as y utilizando más de una. Se trata, por tanto, de estimular el pensamiento y la reflexión. | es_ES |
dc.language.iso | eus | es_ES |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.subject | ikaskuntza | es_ES |
dc.subject | aprendizaje | es_ES |
dc.subject | irakaskuntza | |
dc.subject | idazketa | |
dc.subject | idazketa-irakurketa | |
dc.subject | metodologia | |
dc.subject | enseñanza | |
dc.subject | escritura | |
dc.subject | lectoescritura | |
dc.subject | metodología | |
dc.title | Idazketaren lanketa LHn: bi eskolatako metodologien azterketa | es_ES |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | |
dc.date.updated | 2023-06-19T07:44:31Z | |
dc.language.rfc3066 | es | |
dc.rights.holder | © 2023, la autora | |
dc.contributor.degree | Grado en Educación Primaria | |
dc.contributor.degree | Lehen Hezkuntzako Gradua | |
dc.identifier.gaurregister | 132423-973984-09 | |
dc.identifier.gaurassign | 139026-973984 | |