Show simple item record

dc.contributor.advisorArnal Gil, Javier Ignacio ORCID
dc.contributor.authorNava Lasarte, Leire
dc.contributor.otherE.U. MAGISTERIO -VITORIA-GASTEIZ
dc.contributor.otherGASTEIZKO IRAKASLEEN U.E.
dc.date.accessioned2024-05-07T17:42:55Z
dc.date.available2024-05-07T17:42:55Z
dc.date.issued2024-05-07
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/67705
dc.description46 p. – Bibliogr.: p. 39-45
dc.description.abstract[EUS] Fikzio digitala gazteen bizitza pribatuan guztiz barneratuta dagoen kultura-esparrua izanik, egokia da hezkuntza prozesuetan aintzat hartzea. Ikerkuntza-lan honek haur-literaturaren ibilbide historikoa laburtu eta aro digital honetan sortu den kategorizazio berri baten, hots, haur-literatura digitalaren kontzeptualizazioan sakontzen du. Honen potentzialaz jabetuta, haurrekin metodo hau erabili duten ikertzaileen lana eta emaitzen azterketa konparatiboa egin da. Horietan oinarrituz, fikzio digitala hezkuntza-prozesuetan modu eraginkorrean txertatzeko eta honen onurak aprobetxatzeko estrategiak proposatzea da ikerketa-lan honen helburua. Hitz-gakoak: haur-literatura digitala, multimodalitatea, interaktibitatea, ikaskuntza-aktiboaes_ES
dc.description.abstract[ES] Dado que la ficción digital está completamente integrada en la vida privada de los jóvenes, resulta apropiado incluirla en los procesos educativos. Este trabajo de investigación resume la trayectoria histórica de la literatura infantil y profundiza en la conceptualización de la literatura infantil digital. Consciente de su potencial, este estudio examina el trabajo de investigadores que han utilizado este enfoque con niños y realiza un análisis comparativo de sus resultados. Basándose en estas premisas, el objetivo de esta investigación es proponer estrategias para integrar de manera efectiva la ficción digital en los procesos educativos y aprovechar sus beneficios. Palabras clave: literatura infantil digital, multimodalidad, interactividad, aprendizaje activoes_ES
dc.description.abstract[ENG] Given that digital fiction is deeply integrated into the private lives of young people, it is appropriate to include it in educational processes. This research work summarizes the historical trajectory of children's literature and delves into the conceptualization of digital children's literature. Aware of its potential, this study examines the work of researchers who have used this approach with children and conducts a comparative analysis of their results. Based on these foundations, the objective of this research is to propose strategies for effectively integrating digital fiction into educational processes and harnessing its benefits. Keywords: digital children's literature, multimodality, interactivity, active learning.es_ES
dc.language.isoeuses_ES
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjecthaur-literatura digitalaes_ES
dc.subjectmultimodalitatea
dc.subjectinteraktibitatea
dc.subjectikaskuntza-aktiboa
dc.subjectliteratura infantil digital
dc.subjectmultimodalidad
dc.subjectinteractividad
dc.subjectaprendizaje activo
dc.subjectdigital children's literature
dc.subjectmultimodality
dc.subjectinteractivity
dc.subjectactive learning
dc.titleIrakurtzeko modu berriak: haur-literatura digitala gaur egungo hezkuntza-praktiketan txertatzearen garrantzia eta honen potentziala aprobetxatzeko estrategiakes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.date.updated2023-06-19T07:51:35Z
dc.language.rfc3066es
dc.rights.holder© 2023, la autora
dc.contributor.degreeGrado en Educación Infantiles_ES
dc.contributor.degreeHaur Hezkuntzako Gradua
dc.identifier.gaurregister132213-953474-09
dc.identifier.gaurassign138427-953474


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record