Show simple item record

dc.contributor.advisorRico González, Markel ORCID
dc.contributor.authorZubeldia Artetxe, Haizea
dc.contributor.otherF. EDUCACION - BILBAO
dc.contributor.otherBILBOKO HEZKUNTZA F.
dc.date.accessioned2024-05-08T15:37:19Z
dc.date.available2024-05-08T15:37:19Z
dc.date.issued2024-05-08
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/67758
dc.description.abstract[EU] Gorputz hezkuntzak eragin positiboak izan ditu eskolaurreko adinean dauden haurrengan, eta premia bereziak dituzten eskolaurreko adinean dauden haurrengan dituen ondorioak, berriz, ez dira ebaluatu. Artikulu honen helburua gorputz hezkuntzak premia bereziak dituzten eskolaurreko haurrengan dituen ondorioak aztertzea da. Artikulu garrantzitsuen berrikuspen sistematikoa egin da, lau datu-base elektroniko erabiliz (Web of Sciences, Scopus, SPORTDiscus eta ProQuest) 2022ko urriaren 19ra arte. Hasieran aurkitutako 178 azterlanetatik 11 sintesi kualitatiboan sartu dira. Emaitza nagusiek honako hau nabarmendu dute: (i) Mugitzeko gaitasunari dagokionez, gorputz hezkuntzak eragin positiboa izan dezake Down-en sindromea, garapenean atzerapenak, garapen motorra eta espektro autistaren nahasmendua duten haurrengan, baina ikerketa gehiago behar da entzumen-desgaitasuna duten haurrengan; (ii) Jarduera fisikoari dagokionez, gorputzhezkuntzak aukera ematen digu Down-en sindromea eta garapen-atzerapena duten haurren jarduera fisikoaren maila hobetzeko; (iii) Gaitasun kognitiboari eta sozialari dagokionez, gorputz-hezkuntzak inpaktua erakutsi badu ere, ikerketa gehiago behar da premia bereziak dituzten haurren trebetasun kognitibo eta sozialetan gorputz-hezkuntzak duen eragina ezagutzeko. Beraz, gorputz hezkuntzak eragin zuzena du premia bereziak dituzten haurrengan.es_ES
dc.language.isoeuses_ES
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nd/3.0/es/
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nd/3.0/es/
dc.subjectdown sindromeaes_ES
dc.subjectautismoaes_ES
dc.subjectinklusioaes_ES
dc.subjectgarapenean atzerapenaes_ES
dc.subjecthezkuntzaes_ES
dc.titleHeziketa fisikoaren eragina behar bereziak dituzten haur hezkuntzako ikasleengan: berrikuspen sistematikoaes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.date.updated2023-06-05T10:42:28Z
dc.language.rfc3066es
dc.rights.holderAtribución-SinObraDerivada (cc by-nd)
dc.contributor.degreeHaur hezkuntza graduaes_ES
dc.identifier.gaurregister131053-963643-09
dc.identifier.gaurassign139276-963643


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Atribución-SinObraDerivada (cc by-nd)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Atribución-SinObraDerivada (cc by-nd)