Show simple item record

dc.contributor.advisorÁlvarez Uria, Amaia
dc.contributor.authorIbarra Balsera, Oihana
dc.contributor.otherE.U. MAGISTERIO -VITORIA-GASTEIZ
dc.contributor.otherGASTEIZKO IRAKASLEEN U.E.
dc.date.accessioned2024-06-14T15:42:04Z
dc.date.available2024-06-14T15:42:04Z
dc.date.issued2024-06-14
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/68437
dc.description63 p. : il. -- Bibliogr.: p. 56-60
dc.description.abstractGradu Amaierako Lan honen helburu nagusia gaur egungo Gipuzkoako Haur Hezkuntzako ikasgeletan jolas dramatikoaren eta txotxongiloen erabilera nondik norakoa den ikustea da, ikasgela baten behaketan eta hainbat irakasle eta adituren hitzak oinarri bezala harturik. Bestalde, hiru urteko ikasgela batean jolas dramatikoa eta txotxongiloak lantzeko eskuhartze baten diseinua proposatu eta aplikatuko da. Modu honetan, lan honen bitartez, jolas dramatikoak eta txotxongiloek haurren ikaskuntza-prozesuan alderdi motorrean, kognitiboan, emozionalean, sozialean, etab. hainbat onura eta ikaskuntza ekartzen dituela ikusiko da. Gainera, bereziki, hezkuntza emozionala eta inklusio prozesua lantzeko baliabide aberasgarriak direla ikusi ahal izango da. Hala eta guztiz ere, gaur egungo EAEko eskoletan jolas dramatikoa eta txotxongiloak une puntualetan edo proiektu zehatzetan erabiltzeko joera dagoela ikusiko da, baliabide hauek duten aberasgarritasuna askotan galduz. Hau horrela, irakasleen jolas dramatikoaren eta txotxongiloen inguruko prestakuntzak eta komunitate-elkarlanak honetan garrantzi berezi bat duela ondorioztatuko da.
dc.description.abstract[ES] El objetivo principal de este Trabajo de Fin de Grado es conocer el uso del juego dramático y de los títeres en las aulas de Educación Infantil de Gipuzkoa, a partir de la observación de un aula y de los conocimientos de profesores y expertos. Por otro lado, se propondrá y aplicará el diseño de una intervención en un aula de tres años para trabajar el juego dramático y los títeres. De esta forma, a través de este trabajo se podrá ver que el juego dramático y los títeres aportan diversos beneficios y aprendizajes en la parte motriz, cognitiva, emocional, social, etc. en el proceso de aprendizaje de los niños y niñas. Además, en particular, se podrá ver que son recursos enriquecedores para poder trabajar la educación emocional y el proceso de inclusión en el aula. Sin embargo, se observará que en las escuelas de la CAPV actual existe una tendencia a utilizar el juego dramático y los títeres en momentos puntuales o en proyectos concretos, perdiendo en muchas ocasiones la riqueza de estos recursos. Así, se concluirá que la formación y colaboración comunitaria del profesorado en torno al juego dramático y a los títeres tiene una especial importancia en este aspecto.
dc.language.isoeuses_ES
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectdrama
dc.subjecttxotxongiloak
dc.subjectlehen haurtzaroko hezkuntza
dc.subjecthezkuntza-inklusiboa
dc.subjectikaskuntza sozioemozionala
dc.subjectirakasleen prestakuntza
dc.subjectdrama
dc.subjectmarionetas
dc.subjecteducación de la primera infancia
dc.subjecteducación inclusiva
dc.subjectaprendizaje socioemocional
dc.subjectformación profesorado
dc.titleJolas dramatikoa eta txotxongiloak haur hezkuntzako ikasgelan inklusioa eta hezkuntza emozionala lantzeko baliabide gisaes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.date.updated2023-06-19T07:21:13Z
dc.language.rfc3066es
dc.rights.holder© 2023, la autora
dc.contributor.degreeHaur Hezkuntzako Graduaes_ES
dc.contributor.degreeGrado en Educación Infantil
dc.identifier.gaurregister132790-882753-09
dc.identifier.gaurassign138424-882753


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record