dc.contributor.author | Reizabal Arruabarrena, María Luisa | |
dc.date.accessioned | 2015-01-13T18:59:13Z | |
dc.date.available | 2015-01-13T18:59:13Z | |
dc.date.issued | 2014-12-03 | |
dc.identifier.citation | Reizabal M. (2014). Bakerako hezkuntza: bizikidetza sustatzeko tresna. IKD baliabideak 8. http://hdl.handle.net/10810/13958 | es |
dc.identifier.issn | 2254-9153 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10810/13958 | |
dc.description | Nivel educativo: Grado. Duración (en horas): De 21 a 30 horas | es |
dc.description.abstract | Planteatzen den arazoaren helburua da bakerako hezkuntzaren nondik norako teoriko zein praktikoak lantzea. Arazoaren bitartez ikasleek hezkuntzaren arloan lanean diharduen psikologo taldearen rola hartuz, egungo hezkuntza sisteman bizikidetza oztopatzen duten aldagaiak aztertu eta bakerako hezkuntzan oinarritutako egitura eta irakaskuntza metodologia alternatiboa proposatu behar dute. | es |
dc.language.iso | eus | es |
dc.publisher | Vicerrectorado de Calidad e Innovación Docente | es |
dc.relation.ispartofseries | IKD baliabideak; | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | es |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/ | * |
dc.subject | bake negatiboa | es |
dc.subject | bake positiboa | es |
dc.subject | bakerako hezkuntza | es |
dc.subject | biolentzia zuzena | es |
dc.subject | bizikidetza | es |
dc.subject | egiturazko bortizkeria | es |
dc.subject | kultur-bortizkeria | es |
dc.title | Bakerako hezkuntza: bizikidetza sustatzeko tresna | es |
dc.type | info:eu-repo/semantics/other | es |
dc.rights.holder | Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International | * |
dc.subject.categoria | PROBLEMETAN OINARRITUTAKO IKASKUNTZA | |