Show simple item record

dc.contributor.advisorBilbao Bilbao, María Begoñaes
dc.contributor.authorWain Martin, Ainaraes
dc.contributor.otherE.U. MAGISTERIO -BILBAOes
dc.contributor.otherBILBOKO IRAKASLEEN U.E.
dc.date.accessioned2015-01-19T11:45:05Z
dc.date.available2015-01-19T11:45:05Z
dc.date.issued2015-01-19
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/14081
dc.description.abstractLanak planteatzen duen galdera, hezitzaileek bere eginbeharraren inguruan hausnartzera bideratuta dago. Egungo sistema kapitalistaren barruan hezkuntzak duen erabilera desestali nahian, bizi dugun egoera aztertu egin da eta erabiltzen diren kontrol mekanismoak. Egoera honen aurrean, behar den hezkuntza erantzuna zabaldu nahi da, Paulo Freireren pedagogia eragilearen (problematizatzailearen) ildoan. Horretarako, aspektu teoriko nagusiak zehaztu dira eta ikuspegi kritikoa praktikan jartzeko esperientziak aurkeztu. Gure pedagogia erresistentziaren pedagogia izan behar du, egun kapitalismoak isiltasunera eta deshumanizaziora bultzatzen dituen pertsona horiek hitza berreskura dezaten. Lan hau beraz, ekarpen didaktikoa da hezitzailearen eginbehar konplexu eta arduratsuan laguntzeko, bere erantzukizun soziala gain har dezan.es
dc.description.abstractLa pregunta que plantea el trabajo busca la reflexión de los educadores sobre su quehacer educativo. Con el fin de desvelar el uso de la educación dentro del sistema capitalista actual, se ha analizado la situación actual y los mecanismos de control existentes. Ante esta situación, se quiere difundir la imperiosa respuesta educativa basada en la pedagogía problematizadora que propone Paulo Freire. Para ello, se han concretado los principales aspectos teóricos y se han presentado las experiencias llevadas a cabo para poner en práctica una perspectiva crítica. Nuestra pedagogía ha de ser la pedagogía de la resistencia, para que las personas sumidas en el silencio y la deshumanización recuperen su palabra. Este trabajo pretende ser un aporte didáctico para ayudar en el quehacer complejo y responsable del educador, para que asuma su responsabilidad social.es
dc.description.abstractThe question posed by this regard wants to promote the reflection of teachers about their educational work. In order to reveal the use of education within the current capitalist system, has been analyzed the actual situation and existing control mechanisms. In this situation, the regard wants to disseminate the necessary educational response, based on the problematizing pedagogy proposed by Paulo Freire. For this, have been fixed the main theoretical aspects and presented the experiments carried out to implement a critical perspective. Our pedagogy must be the pedagogy of resistance, so that the people living in silence and dehumanization regain their word. This research aims to contribute to help in the complex and responsible task of the educator, to assume her/him social responsibility.es
dc.language.isoeuses
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses
dc.subjecthezkuntzaes
dc.subjecterantzukizun sozialaes
dc.subjectpedagogia eragileaes
dc.subjectikuspegi kritikoaes
dc.subjectPaulo Freirees
dc.titleNoren alde heztera zoaz? Etika hegemonikoa versus gizarteaes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises
dc.date.updated2014-06-03T10:09:51Zes
dc.language.rfc3066enes
dc.rights.holder© 2014, Ainara Waines
dc.contributor.degreeGrado en Educación Primariaes
dc.identifier.gaurassign6973-625282es


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record