dc.contributor.advisor | Usabiaga Arruabarrena, Oidui | es |
dc.contributor.author | Zangitu Arroyo, Lierni | es |
dc.contributor.other | F. ACTIVIDAD FISICA Y DEPORTE | es |
dc.contributor.other | JARDUERA FISIKOAREN ETA KIROLAREN ZIENTZIEN F. | es |
dc.date.accessioned | 2015-12-09T16:31:10Z | |
dc.date.available | 2015-12-09T16:31:10Z | |
dc.date.issued | 2015-12-09 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10810/16380 | |
dc.description.abstract | Lan honetan ebaluazioaren ikuspegi ezberdinak aztertzen dira, hezkuntza fisikoaren ebaluazioan aurkitzen diren kontraesanak aztertuz eta batez ere, kolaborazio-oposizioko talde kirolen ebaluazioan interesaturik, ebaluazio formatzaile eta partekatu baten aldeko apustua azalduz. Apustu honekin batera, ebaluazio formatzaile eta partekatu baten proposamena aurkezten da, Aretxabaletako Kurtzebarri ikastetxean aurrera eramandako esperientzia praktikoan gauzatu zelarik. | es |
dc.language.iso | eus | es |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | es |
dc.subject | ebaluazioa | es |
dc.subject | hezkuntza fisikoa | es |
dc.subject | talde kirolak | es |
dc.title | Ebaluazio formatzaile eta partekatua talde kirolen
irakaskuntzan: Kurtzebarri eskolako esperientzia | es |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | es |
dc.date.updated | 2015-06-19T09:54:06Z | es |
dc.language.rfc3066 | es | es |
dc.rights.holder | © 2015, la autora | es |
dc.contributor.degree | Grado en Ciencias de la Actividad Física y del Deporte | es |
dc.contributor.degree | Jarduera Fisikoaren eta Kirolaren Zientzietako Gradua | es |
dc.identifier.gaurassign | 28450-597633 | es |