Show simple item record

dc.contributor.advisorUsabiaga Arruabarrena, Oiduies
dc.contributor.authorZangitu Arroyo, Liernies
dc.contributor.otherF. ACTIVIDAD FISICA Y DEPORTEes
dc.contributor.otherJARDUERA FISIKOAREN ETA KIROLAREN ZIENTZIEN F.es
dc.date.accessioned2015-12-09T16:31:10Z
dc.date.available2015-12-09T16:31:10Z
dc.date.issued2015-12-09
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/16380
dc.description.abstractLan honetan ebaluazioaren ikuspegi ezberdinak aztertzen dira, hezkuntza fisikoaren ebaluazioan aurkitzen diren kontraesanak aztertuz eta batez ere, kolaborazio-oposizioko talde kirolen ebaluazioan interesaturik, ebaluazio formatzaile eta partekatu baten aldeko apustua azalduz. Apustu honekin batera, ebaluazio formatzaile eta partekatu baten proposamena aurkezten da, Aretxabaletako Kurtzebarri ikastetxean aurrera eramandako esperientzia praktikoan gauzatu zelarik.es
dc.language.isoeuses
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses
dc.subjectebaluazioaes
dc.subjecthezkuntza fisikoaes
dc.subjecttalde kirolakes
dc.titleEbaluazio formatzaile eta partekatua talde kirolen irakaskuntzan: Kurtzebarri eskolako esperientziaes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises
dc.date.updated2015-06-19T09:54:06Zes
dc.language.rfc3066eses
dc.rights.holder© 2015, la autoraes
dc.contributor.degreeGrado en Ciencias de la Actividad Física y del Deportees
dc.contributor.degreeJarduera Fisikoaren eta Kirolaren Zientzietako Graduaes
dc.identifier.gaurassign28450-597633es


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record