Zerendatu Bilboko Hezkuntza Fakultatea honen arabera: egilea"ETXEBARRIA LEJARRETA, AINTZANE"
-
Ahozko hizkuntza ez formala komikiaren bidez lantzeko proposamena
Eeles Derteano, Jurdan (2020-02-20)[EUS] Euskararen erabileran adierazkortasunaren aldetik nabaritzen diren gabezien inguruko hausnarketa da GRAL honen abiaburua. Arazo horri hezkuntzaren ikuspegitik erantzuteko tresnen bila, fraseologiak eskaini ditzakeen ... -
Ahozko nahiz idatzizko trebetasunak Lehen Hezkuntzan: mintzagune webgunea
Anakabe Zarraga, Itziar (2022-01-18)[EUS] Gaur egun arte, idatzizko gaitasunari garrantzia handia emateko ohitura egon da, ahozkotasuna alde batera utziz. Egun, ahozko hizkuntza idatzizko gaitasuna bezain beste landu behar dela ulertzen da. Euskararen erabilera ... -
Alde sozio-afektiboa eta hizkuntzak eskolan: Ikas-estrategia sozio-afektiboak lantzeko proposamena
Elorriaga Urazurrutia, Joana (2018-03-21)[EU] Jarraian aurkeztuko den Gradu Amaierako Lan honen xede nagusia, ikasleek hizkuntza ikas-estrategia sozio-afektiboak ezagutzea eta erabiltzea da. Horretarako, hiru pausu bete dira. Lehendabizi, Lehen Hezkuntzako ... -
Beste hizkuntza eta gizarte batzuk eskolan: Alkira oin-puntetan
Hormaetxe Zarraga, Ainhoa (2020-11-12)[EU] Gradu Amaierako Lan honetan hezkuntza munduan aurkitzen den aniztasunaren ildoa jarraituz, hizkuntza eta kulturaren garrantzia aztertuko dira. Halaber, gaian sakontzeko, egungo errealitatearen berri emango ... -
Elebitasuna eta bigarren hizkuntzaren ikaskuntzarekiko jarrera: Ama-hizkuntzaren eta jatorriaren eragina
Plaza Chopitea, Jone (2015-01-16)LABURPENA: Lan enpiriko honen helburua Lea-Artibaiko hiru ikastetxetako ikasleen jarrerak aztertzea izan da, jatorria eta ama-hizkuntza bezalako faktoreek ezberdintasunik eragiten duten ikusteko. Horretarako, Likert eskalako ... -
Estiloak eta estrategiak hizkuntzen ikaskuntzan eta irakaskuntzan: diagnostikoa eta proposamena
Bilbao Villasante, Josu (2019-02-28)[EUS] Azken urteotako hamaika ikerketak adierazi duenez, norberaren ikas-estiloak eta erabiltzen diren ikas-estrategiek zeresan handia dute hizkuntzen ikaskuntza prozesuan. Hainbat autorek ikas-estiloak nahiz ikas-estrategiak ... -
Estrategiak hizkuntzen ikaskuntzan: EAEko eta Norvegiako ikasleen ezaugarriak
Infante Aguirre, Oihane (2015-01-16)Euskaraz: Gaur egun, munduan ingeles hizkuntzaren garrantzia dela eta, hainbat herrialdeen lehen hezkuntzan, bigarren edo atzerriko hizkuntza bezala, ikasten den ikasgaia da. Hala ere, herrialde guztietako biztanlerian ez ... -
Hizkuntza etorkinak: Azterketa eta erabilera didaktikoa
Larrea Mugica, Pedro ; Etxebarria Lejarreta, Aintzane ; Romero Andonegui, Asier ; Gaminde Terraza, Ignacio ; Garay Ruiz, Urtza (2014-01-10)Irakaslearen komunikazio-gaitasunaz sarritan hitz egin da; pragmatika eta soziolinguistika barnean hartzen dituen eta ezagutza linguistikotik haratago doan kontzeptu bezala definitua izan da. Horrek kulturarteko komunikaziora ... -
Hizkuntza minorizatuak eskolan: "Hizkuntza gutxituen erronka" proposamena
Aldazabal Galdeano, Larraitz (2018-03-22)[EUS] Lan honen helburua Estatu Espainoleko hizkuntza minorizatuen egoeraren ezagu-tzan sakontzea da, era berean, hizkuntza hauekiko kontzientzia landuz. Horretara-ko, lau hizkuntza minorizaturen hiztunak ageri diren ... -
Ikuspegi eta metodo ezberdinak hizkuntzen irakaskuntzan: ahozkotasuna lantzeko tailerrak
Apraiz Berasategui, Oihane (2015-01-19)Gaur egungo eskola euskaldunak ikasleak alfabetatzeko erronka izateaz gain, ikasleak euskalduntzeko erantzukizuna ere bere gain hartzen du. Esku artean duzun lan honetan, herri eta eskola zehatz baten hizkuntza egoera ... -
Irakasleen etengabeko formakuntzarako "Hizkuntza eta generoa" online ikastaroa
Martínez de Igidua Iglesias, Garazi (2022-01-18)[EUS] Gradu Amaierako Lan honen helburua Haur Hezkuntzako eta Lehen Hezkuntzako ikasgeletara hezkidetza hurbiltzea da, hizkuntza generoaren ikuspegitik aztertuz eta irakasleei ezagutzak eta baliabideak eskainiz, prestakuntza ... -
Irakurketa eta irakurzaletasuna lantzeko proposamen bat: "Anbotoko señorie" album ilustratua
López Martín, Miren Gentzane (2016-12-29)[EUS] Oso ohikoa da Lehen Hezkuntzako geletan ikasleei ez zaiela irakurtzea gustatzen entzutea. Izan ere, irakurketa, irakurtzea baino haratago doan prozesua da eta horren barruan faktore anitzek eragiten dute; hala nola, ... -
Komunikazio Gaitasunaren Garapena –Euskara eta Gaztelania– Lehen Hezkuntzan
Eskoletako maisu/maistren nahiz haurren komunikazio gaitasuna garatzerako bidean ahozko nahiz idatzizko testuekin lan egitea ezinbestekoa da, bide horretan aurrera egiteko proiektuen bidezko lanek , bai era indibidualean ... -
Lehen Hezkuntzako ikasleen antsietate maila ingeles hizkuntzaren ikaskuntzan
Errasti Aguirrebeitia, Ainhoa (2019-02-28)[EUS] Ikerketa lan honen helburua ingeleseko klaseetan zehar ematen diren egoera ezberdinen aurrean ikasleen antsietate maila aztertzea izan da. Betiere, generoak eta irakasleen irakasteko moduek eraginik duten eta antsietate ... -
Lehen Hezkuntzako ingeleseko testuliburuak. Euskal Autonomia Erkidegoan erabiltzen diren materialen analisia
Campos Sopelana, Raquel (2016-03-16)[eus] Ikerketa honen bidez, Euskal Autonomia Erkidegoan erabiltzen diren Lehen Hezkuntzako lehenengo zikloko ingeleseko testuliburuak hizkuntzen ikaskuntzaren teoriei, Europako Erreferentzia Marko Bateratuari eta Curriculum ... -
Lehen Hezkuntzan ahozko hizkuntza lantzen: Berbaleku web orria
Yaldebere Irusta, Libe (2018-03-22)[EU] Gaur egun, hezkuntza arloko gero eta profesional gehiago ari dira ahozkotasuna lantzeko beharraz ohartzen. Euskararen erabilera bultzatu nahi bada, beharrezkoa da umeei hizkuntza horretan mintzatzeko ingurunea eskaintzea. ... -
LHko haurren ahozko eta idatzizko trebetasunak lantzen: hainbat ametsen istorioak proposamena
Garbisu Alkorta, Ane (2021-02-12)[EU] Ikaskuntza prozesua esanguratsuagoa da benetako materialak erabiltzen badira. Eskolaren zeregina ez da bakarrik kontzeptuak irakastea, horrez gainera, balore desberdinak transmititzeko agertoki aproposena da. Hori ... -
Musika eta irudia oinarri duten jolasen bidez Haur Hezkuntzan hizkuntza lantzen
Gallego Zamacona, Ane (2024-05-08)[ES] Este Trabajo de Fin de Grado se ha centrado en el desarrollo del lenguaje oral mediante el juego en Educación Infantil. A partir del análisis de la importancia del juego como metodología de aprendizaje, se ha diseñado ... -
Tokian tokiko hizkuntzak eskolan: Derioko euskara ikasteko proposamena
Egusquiza García, Jone (2022-01-18)[EUS] Azken urteetan euskararen egoera hobetu da, euskaldunen ehunekoa EAEn, Nafarroan eta Iparraldean nagusitu baita. Hala ere, euskara batua sortu zenetik, garrantzi handia hartu du, indarra hartuz eta bestelako euskalkiak ...