Browsing Facultad de Economía y Empresa by Author "Idigoras-Gamboa, Idoia"
Now showing items 1-19 of 19
-
Enpresen hazkunde bide ezberdinak
Nuño Escribano, Ane (2014-06-27)Enpresen hazkunde bide ezberdinak aztertzeko helburuarekin, 1821. urtean sortu zen Bureau Veritas konpainia aukeratu dut, gaur egun mundu mailan liderra den enpresa multinazionala. Lehenik eta behin, 180 urtetan zehar ... -
Enpresen hazkunde-bide ezberdinak. Hazkunde estrategien ikerketa euskal enpresa edo enpresetan
Núñez González, Nerea (2014-06-27)Egungo krisi ekonomikoak eragin handia izan du ekonomiaren esparru guztietan, industria sektorean ere horrela jaso da eta gehien bat eraikuntza sektorean. Hala ere, industrian zenbait zifra positibo jasotzen dira jadanik, ... -
Enpresen hazkunde-bide ezberdinak. Hazkunde estrategien ikerketa euskal enpresa edo enpresetan
Echave Aldaz, Ione (2014-06-24)Euskal enpresen hazkunde estrategiaren azterketa da aztergai orokorra, hau da, globalizazio eta mundu teknologikoari aurre egiteko enpresek lortutako irtenbide desberdinak aztertzea. Lanaren helburua, jatorria 50. hamarkadan ... -
Erakunde lehiakorrak: beraien ezaugarri eta portaeraren ikerketa
Mencía Martínez, Yelene (2014-10-06)Gradu Amaierako lan honetan Euskal Herrian dauden kooperatiben egitura orokorra azalduko da, Batz enpresaren kasuan zentratuz. Lanaren egituraketak “goitik beheranzko” ibilbidea jarraitu du, hau da, irakurlea testuinguruan ... -
Estrategia de crecimiento: Subcontratación en la construcción de edificios
Santamaría Granda, Leire (2020-02-05)... -
Estrategia de internacionalización en el sector vitivinícola: análisis de casos
Iglesias Hazas, Sara (2015-04-01)[ES]En este Trabajo de Fin de Grado se trata el tema de la internacionalización en el sector vitivinícola, expresando brevemente la importancia del sector agroalimentario, del cual es parte el área analizada. Será analizado ... -
Estrategias de Internacionalización en el sector hotelero: Estudio de casos
Arrizabalaga Iparraguirre, Helena (2015-04-01)Este Trabajo de Fin de Grado se centra en el análisis de las principales estrategias de internacionalización de las dos cadenas hoteleras de mayor relevancia a nivel nacional: Meliá Hotels International y NH Hotel Group. ... -
Finantza jasangarriak: oinarriak eta bilakaera. BFA-ren eta EJ-ren ekarpena.
Arredondo Torres, Unai (2024-05-07)[eus] Jasangarritasuna XXI. mendeko erronka garrantzitsuenetakoa bihurtu da, eta bere eragina ekonomiako sektore orotan nabaritu izan da. Ikuspuntu honetatik, finantzen sektorea ez da salbuespen bat izan, eta azken urteotan ... -
Fútbol femenino: análisis y propuestas de mejora para una actividad emergente
Murua Astorquiza, Garazi (2018-02-05)RESUMEN. Este Trabajo de Fin de Grado analiza el fútbol como sector económico en general, y el lugar que ocupa el fútbol femenino en él, dado que a pesar de estar en las etapas iniciales de su desarrollo, existe una ... -
Historia y evolución de una empresa familiar centenaria que se proyecta hacia el futuro
Aparicio de Castro, María Gloria ; Idígoras Gamboa, Idoya María ; Iturralde Jainaga, Txomin ; Maseda García, Amaia (2024-01-18)TOUS es uno de los diez mayores grupos españoles del sector de la moda y uno de los principales en el sector de la joyería. Con sede en Manresa (Barcelona), TOUS tiene sus orígenes en un taller de reparación de relojes ... -
JOYERIA TOUS, S.A.: "2020, Celebrando el centenario de una empresa familiar"
Aparicio de Castro, María Gloria ; Iturralde Jainaga, Txomin ; Maseda García, Amaia ; Idígoras Gamboa, Idoya María (2020-01-28)El caso trata la problemática de la empresa Tous desde un punto de vista de dirección y gestión de la empresa familiar. -
JOYERIA TOUS, S.A.:"Somos joyeros desde 1920: una empresa familiar"
Aparicio de Castro, María Gloria ; Idígoras Gamboa, Idoya María ; Iturralde Jainaga, Txomin ; Maseda García, Amaia (2019-04-24)TOUS es uno de los diez mayores grupos españoles del sector de la moda y uno de los principales en el sector de la joyería. Con sede en Manresa (Barcelona), TOUS tiene sus orígenes en un taller de reparación de relojes ... -
Kirol markak eta komunikazio bide berriak
Rodríguez González, Naiara (2020-02-05)Gradu Amaierako Lan honen bitartez kirol markek erabiltzen dituzten komunikazio bide berriak aztertu nahi dira. Bereziki, sare sozialak sortu zirenetik markek haien komunikazio estrategietan emandako edo etorkizunean eman ... -
Kooperatiba lehiakorrak: beraien ezaugarri eta portaeraren ikerketa
Goienetxea Murgiondo, Ainhoa (2014-06-25)Kooperatibek gaur egungo merkatu lehiakorrean jarduten dute, beste hainbat entitaterekin batera. Gaur egungo merkatua globala da, eta merkaturen eskakizunetara egokitzea ezinbestekoa da. Merkatu honetan lehiatzerako orduan ... -
Makina erreminta sektorearen nazioartekotze estrategiak: DanobatGroup kasua
De Marcos Arocena, Izaskun (2016-01-15)Euskal makina erreminta enpresen nazioartekotze estrategien azterketa da ikergai nagusia, arloaren alderdi orokorrak eta etorkizunerako aurreikuspenak gauzatzen badira ere. Globalizazio eta mundu interkonektatu honetan ... -
Mondragon Taldea: Hazkunde-bide ezberdinak
Arrinda Vicandi, Iratxe (2014-06-23)Hurrengo lanean, Mondragon Korporazio Kooperatiboaren parte diren BATZ, S.Coop. eta DANOBAT S.Coop. enpresak aztertuko dira, batez ere hazkunde prozesuan zentratuz. Azterketa hau burutu ahal izateko, lehendabizi sarrera ... -
TOUS, S.A . “Igualdad de género: valor esencial de la familia y la empresa TOUS”
Aparicio de Castro, María Gloria ; Maseda García, Amaia ; Iturralde Jainaga, Txomin ; Idígoras Gamboa, Idoya María (2023-01-24)El compromiso con la igualdad de género, tanto en los espacios de trabajo como de cara a la sociedad, forma parte de los valores esenciales de esta empresa y es intrínseco a su naturaleza de empresa familiar. Es una empresa ... -
TOUS, S.A. Una empresa familiar centenaria preparada para el futuro digital y sostenible
Aparicio de Castro, María Gloria ; Idígoras Gamboa, Idoya María ; Maseda García, Amaia ; Iturralde Jainaga, Txomin (2022-01-13)TOUS es uno de los diez mayores grupos españoles del sector de la moda y uno de los principales en el sector de la joyería. Con sede en Manresa (Barcelona), TOUS tiene sus orígenes en un taller de reparación de relojes ... -
TOUS, S.A. “Incorporando la cuarta generación cumplidos 100 años de historia empresarial ”
Aparicio de Castro, María Gloria ; Idígoras Gamboa, Idoya María ; Iturralde Jainaga, Txomin ; Maseda García, Amaia (2021-01-13)TOUS, S.A. con sede en Manresa (Barcelona), tiene sus orígenes en un taller de reparación de relojes fundado en 1920. Actualmente, tras celebrar su centenario como proyecto empresarial, se encuentra en proceso de incorporación ...