Show simple item record

dc.contributor.advisorBeristain Oñederra, José Juan ORCIDes
dc.contributor.authorIdoeta Saez, Laraes
dc.contributor.otherE.U.E. EMPRESARIALES -SAN SEBASTIANes
dc.contributor.otherDONOSTIAKO ENPRESA IKASKETEN U.E.es
dc.date.accessioned2016-02-02T15:51:36Z
dc.date.available2016-02-02T15:51:36Z
dc.date.issued2016-02-02
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/17214
dc.description.abstractLan honetan Pauso Berriak programaren eraginkortasuna handitzeko marketinak eskaintzen duen aukera aztertu dut, aplikagarrienak zaizkion marketin alorrak jorratuz,bereziki marketin soziala, eta komunikazio plan baten lerro nagusiak zehaztuz. Xede publiko ezberdin asko egon daitezke programa honetan. Hala nola, adimen urritasuneko pertsonak, familiak, Gureak eta Atzegi, administrazioa, enpresak eta Gipuzkoako gizartea, baina Gipuzkoako enpresetan zentratuko naiz xede honekin lan asko egin behar delako iruditzen zaidalako eta nire ikasketekin lotura handiena duena baita.es
dc.language.isoeuses
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses
dc.subjectpersonas con deficiencia mentales
dc.subjectpuestos de trabajoes
dc.subjectprograma Pauso Berriakes
dc.titleMarketinaren aplikazioa pauso berriak programan:komunikazio plan baten proposamenaes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises
dc.date.updated2015-06-26T06:43:29Zes
dc.language.rfc3066eses
dc.rights.holder© 2015, el autores
dc.contributor.degreeGrado en Administración y Dirección de Empresases
dc.contributor.degreeEnpresen Administrazio eta Zuzendaritzako Graduaes
dc.identifier.gaurregister61187-623988-10es
dc.identifier.gaurassign15894-623988es


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record