Show simple item record

dc.contributor.advisorMediano Serrano, Lucíaes
dc.contributor.authorBengoetxea Arruti, Ainhoaes
dc.contributor.otherE.U.E. EMPRESARIALES -SAN SEBASTIANes
dc.contributor.otherDONOSTIAKO ENPRESA IKASKETEN U.E.es
dc.date.accessioned2016-02-02T16:01:07Z
dc.date.available2016-02-02T16:01:07Z
dc.date.issued2016-02-02
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/17221
dc.description.abstractSagardoaren merkatua Euskal Herrian kulturaren zati da eta lehiakide asko daudenez, saturatzen hasita dago;bestalde,gaur egungo egoera ekonomikoak jendearen kontsumoan eragina du eta gainera, Ola Sagardotegiaren kokapena (Frantziarekin mugan) kanpoko merkatuetara jotzeko interesgarria da. Arrazoi horiek direla eta, lan honen helburua Ola Sagardotegiak kanpoko merkatuetara jotzeko dituen aukerak zein bideak aztertzea da. Etorkizunean, enpresa honek norabide hori hartu nahiko balu, abiarazteko proiektu hau baliagarria dakioke.es
dc.language.isoeuses
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses
dc.subjectventases
dc.subjectexportacioneses
dc.titleOla sagardotegiaren nazioarteratzeaes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises
dc.date.updated2015-06-29T06:41:51Zes
dc.language.rfc3066eses
dc.rights.holder© 2015, el autores
dc.contributor.degreeGrado en Administración y Dirección de Empresases
dc.contributor.degreeEnpresen Administrazio eta Zuzendaritzako Graduaes
dc.identifier.gaurregister61392-624160-10es
dc.identifier.gaurassign15746-624160es


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record