Show simple item record

dc.contributor.advisorArriaga Sanz, Cristina ORCIDes
dc.contributor.authorCalleja Urizarbarrena, Garazies
dc.contributor.otherE.U. MAGISTERIO -BILBAOes
dc.contributor.otherBILBOKO IRAKASLEEN U.E.es
dc.date.accessioned2016-12-29T15:57:21Z
dc.date.available2016-12-29T15:57:21Z
dc.date.issued2016-12-29
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/20027
dc.description.abstractEmozioak jaiotzen garenetik pertsonen bizitzan presente daude, baina askotan ez dugu gure edo besteen emozioak era egoki eta eraginkorrean kontrolatzeko trebetasunik. Horren adierazle dira gaur egungo jendartean antzeman daitezkeen arazo emozional, sozial, akademiko eta osasunekoak. Honek hezkuntza emozionala lantzeko beharra agerian uzten du, izan ere, ikerketa askok nabarmendu izan dute ongizatearen eta adimen emozionalaren arteko harremanak duen garrantzia. Horrez gain, emozioen eta adierazpen artistikoen arteko lotura ukaezina da. Hori dela eta, konpetentzia emozionalak artearen bidez jorratzeko heziketa materiala proposatzen da.es
dc.language.isoeuses
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/*
dc.subjecthezkuntza emozionalaes
dc.subjectkonpetentzia emozionalakes
dc.subjectemozioakes
dc.subjectadimen emozionalaes
dc.subjectarteaes
dc.subjectheziketa materialaes
dc.titleEmozio artean: konpetentzia emozionalak artearen bidez lantzenes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises
dc.date.updated2016-02-01T17:48:51Zes
dc.language.rfc3066eses
dc.rights.holderEste trabajo está bajo Licencia Creative Commons Reconocimiento – CompartirIgual (by-sa)es
dc.contributor.degreeGrado en Educación Primariaes
dc.contributor.degreeLehen Hezkuntzako Graduaes
dc.identifier.gaurassign31041-626500es


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Este trabajo está bajo Licencia Creative Commons Reconocimiento – CompartirIgual (by-sa)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Este trabajo está bajo Licencia Creative Commons Reconocimiento – CompartirIgual (by-sa)