Show simple item record

dc.contributor.advisorFernández Fernández, Idoia Begoña ORCIDes
dc.contributor.authorOndarroa Amas, Anees
dc.contributor.otherE.U. MAGISTERIO -BILBAOes
dc.contributor.otherBILBOKO IRAKASLEEN U.E.es
dc.date.accessioned2016-12-29T16:31:22Z
dc.date.available2016-12-29T16:31:22Z
dc.date.issued2016-12-29
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/20035
dc.description.abstract[EUS] Gradu amaierako lan honetan, gaur eguneko eskolari XX. mendeko pedagogia korronteen ikuspegitik begiratuko zaio. Etorkizuneko lanbide baten inguruan suertatzen diren hainbat galderei erantzuna bilatuko zaie. Kezka horiek eduki, gaitasun, ikas teknika, irakaslearen rola, ikasleen protagonismoa eta inguruarekiko harremanaren inguruan izango dira. Beraz, lanaren helburu nagusia galdera horiei erantzuna aurkitzea izango da. Horretarako, XX. mendeko lau autoreren lana eta hauen inguruan idatzitakoak izango dira informazio iturri. Iturri hauen ekarpenak aintzat hartuz erantzungo baitira ezarritako zazpi galdera horiek. Lan honek pertsonalki garrantzi handia du, nire irakasle formakuntzan mesedegarri izango delako eta neure beharrei erantzungo dielako.es
dc.language.isoeuses
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjecthezkuntzaes
dc.subjectgaitasunakes
dc.subjectedukiakes
dc.subjectikasleakes
dc.subjectirakasleaes
dc.subjectikasteaes
dc.subjecttestuinguruaes
dc.titleGaur eguneko eskola XX. mendeko pedagogia korronteen ondotik begiraes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises
dc.date.updated2016-02-02T17:01:39Zes
dc.language.rfc3066eses
dc.rights.holderEste trabajo está bajo Licencia Creative Commons Reconocimiento – NoComercial – SinObraDerivada (by-nc-nd)es
dc.contributor.degreeGrado en Educación Primariaes
dc.contributor.degreeLehen Hezkuntzako Graduaes
dc.identifier.gaurassign31129-705914es


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Este trabajo está bajo Licencia Creative Commons Reconocimiento – NoComercial – SinObraDerivada (by-nc-nd)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Este trabajo está bajo Licencia Creative Commons Reconocimiento – NoComercial – SinObraDerivada (by-nc-nd)