Now showing items 34-53 of 54

    • Thumbnail

      Navegación de Estima. Navegación Costera 

      Ibáñez Fernández, María del Mar ORCID (Vicerrectorado de Calidad e Innovación Docente, 2014-12-18)
      Se ha adoptado la metodología del aprendizaje colaborativo para la asignatura 'Navegación de Estima. Navegación Costera', impartida en el segundo cuatrimestre del segundo curso del Grado en Náutica y Transporte Marítimo. ...
    • Thumbnail

      Oinarrizko elektronika laborategia I 

      Recart Barañano, Federico; Sáenz Novales, María José; Gutiérrez Serrano, José Rubén ORCID (Euskara eta Eleaniztasuneko Errektoreordetza, 2004)
      Nahiz eta irakasgaia, gehienbat, praktikoa izan, laborategiko lanari ekin baino lehen, gutxieneko kontzeptu teoriko batzuk jakin behar dira. Gutxieneko hauek materialaren lehenengo lau ataletan biltzen dira, zeinetan ...
    • Thumbnail

      Oinarrizko eragiketak Ingurumen Ingeniaritzan - PBL 

      Agirre Arisketa, Ion (Vicerrectorado de Calidad e Innovación Docente, 2015-12-22)
      ngurumen ingeniaritzan graduatzen den ikasleak ingurumenaren zaintza, ingurumenak izan ditzazkeen eraginen zaintza eta ingurumenaren alitatearen hobekuntza ditu helburu nagusi. Hauez gain, graduatuak baliabide edo errekurtso ...
    • Thumbnail

      Osagai eta sistema elektronikoen teknologia 

      Basterrechea Oyarzabal, Koldobika (Euskara eta Eleaniztasuneko Errektoreordetza, 2013)
      Testuaren edukia lau atal nagusietan bana daiteke: lehenengoan, eta sarrerako kapituluaren ostean (1. Kap.), osagai elektronikoen teknologiak eta aukeraketarako irizpideak lantzen dira, osagai pasiboak, aktiboak eta ...
    • Thumbnail

      Podium NIDAS 

      Guraya Díez, María Teresa (Vicerrectorado de Calidad e Innovación Docente, 2015-06-11)
      El equipo de estudiantes debe realizar una selección de los materiales que precisa para construir un podium de entrega de trofeos. El diseño del podium es libre, siempre que cumpla los requisitos que les propone el escenario ...
    • Thumbnail

      ¿Por qué la materia es tan diversa y tiene propiedades tan distintas? 

      Ruiz Ojeda, María Pilar (Vicerrectorado de Calidad e Innovación Docente, 2011-11-24)
      La Química es la ciencia que estudia la materia desde el punto de vista de su constitución, de sus propiedades y de las transformaciones químicas. Ocurre con frecuencia que los estudiantes que acceden a estudios de Grado ...
    • Thumbnail

      ¿Por qué son tan útiles los metales? 

      Ruiz Ojeda, María Pilar (Vicerrectorado de Calidad e Innovación Docente, 2011-11-24)
      Se presenta un tema sobre los metales: las aplicaciones en relación a sus propiedades físicas, la explicación de las mismas en base a su constitución microscópica (teoría del mar de electrones) y submicroscópica ...
    • Thumbnail

      Problemetan oinarritutako ikaskuntza Ekoizpen Sistemen Diseinuan 

      Ruiz de Arbulo López, Patxi ORCID; Zarrabeitia Bilbao, Enara ORCID (Vicerrectorado de Calidad e Innovación Docente, 2017-01-27)
      Ekoizpen eta logistika sistemen diseinu, plangintza eta kudeaketa ikasgaia Industria Antolakuntza Ingeniaritza graduko hirugarren mailan ematen da. Irakasgaiak helburu du enpresako ekoizpen eremuaren ikuspegi orokor bat ...
    • Thumbnail

      Programazioaren oinarriak: C-ko eta Java-ko praktikak 

      Bilbao Maron, Miren Nekane ORCID; Perfecto del Amo, Cristina Begoña ORCID; Abaroa Erkoreka, Gaizka (Euskara eta Eleaniztasuneko Errektoreordetza, 2011)
      Liburu hau atal nagusi bitaz osatuta dago: C programazio lengoaiari zuzendurik dago lehen atala, teoriako oinarrizko kontzeptuak erabiliz programa erraz eta labur batetik abiaturik, kode zailago bateraino iristeko aukera ...
    • Thumbnail

      Química, Náutica y Máquinas Navales 

      Pellón González, Inés ORCID (Vicerrectorado de Calidad e Innovación Docente, 2015-06-24)
      En la “Química” que se imparte en el primer curso (1er cuatrimestre) del Grado en Marina y del Grado en Náutica y Transporte Marítimo en la ETSNMN, los estudiantes se aproximan a conceptos básicos de esta asignatura que ...
    • Thumbnail

      Redes y Servicios de Telecomunicación. Ejercicios resueltos 

      Saiz Agustín, Purificación ORCID; Huarte Arrayago, Maider ORCID; Unzilla Galán, Juan José ORCID (Servicio Editorial de la EHU-UPV, 2012)
      ...
    • Thumbnail

      Reparación y mantenimiento del casco del buque 

      Díaz Tajada, Esperanza (Vicerrectorado de Calidad e Innovación Docente, 2015-12-22)
      A fin de que un buque conserve su estado operacional, en cumplimiento de las disposiciones legales nacionales, así como para mantener la clase certificada por la Sociedad Clasificadora, es necesario que periódicamente ...
    • Thumbnail

      Taller Integrado 4A (Proyectos VII, Construcción III, Estructuras III, Acondicionamiento Ambiental I) 

      Arrizabalaga Echeberria, Juan José; Zuza Elosegui, Rafael; Barea Arrazubi, José Antonio; Casado Rezola, Amaia; Sangalli Uggeri, Mario (Vicerrectorado de Calidad e Innovación Docente, 2015-12-22)
      El Taller Integrado de Arquitectura implica una metodología de trabajo concebida para integrar los contenidos de diferentes asignaturas en torno a trabajos prácticos comunes, que garantizan la optimización de los recursos ...
    • Thumbnail

      Teknologia elektrikoa 

      Etxegarai Madina, Agurtzane; Larrabe Uribe, Zigor (Euskara eta Eleaniztasuneko Errektoreordetza, 2012)
      Teknologia Elektrikoa I -1. Energia-sistema elektrikoa -2. Garraio- eta banaketa-sare elektrikoak -3. Lineen parametroak eta ereduak -4. Energia-sare elektrikoetako elementuak -5. Behe-Tentsioko instalazioak -6. ...
    • Thumbnail

      Teknologia Elektrikoa I. Laborategiko praktikak 

      Etxegarai Madina, Agurtzane; Larrabe Uribe, Zigor (Euskara eta Eleaniztasuneko Errektoreordetza, 2012)
      Praktika hauetan hurrengo softwarea erabiliko da: -1. Matlab/Simulink/SimPowerSystems -2. Mathcad -3. Powerworld -4. DigSilent
    • Thumbnail

      Telekomunikazio-sare eta zerbitzuak: ariketa ebaitziak 

      Huarte Arrayago, Maider ORCID; Saiz Agustín, Purificación ORCID; Goirizelaia Ordorika, Iñaki (Euskara eta Eleaniztasuneko Errektoreordetza, 2011)
      Liburuak 12 ariketaren enuntziatuak zein ebazpenak biltzen ditu, gehienak lehen adierazitako irakasgaien azterketetan agertutakoak. Liburuaren helburu didaktikoa dela eta, ebazpenak azterketetan erantzun behar litzatekeen ...
    • Thumbnail

      Telekomunikazio-sare eta zerbitzuak: teoria 

      Huarte Arrayago, Maider ORCID; Saiz Agustín, Purificación ORCID; Goirizelaia Ordorika, Iñaki (Euskara eta Eleaniztasuneko Errektoreordetza, 2011)
      Aipatutako irakasgaietako kontzeptuak sei kapitulutan sailkatu dira, konplexutasunaren arabera: 1.- DATU-SAREAK: Telekomunikazio-sare kontzeptuaren oinarriak aurkezten dira gai horretan (hots, elementu fisikoak, ...
    • Thumbnail

      Twitter saretik joan naiteke nire aztarna-digitala galdu gabe? 

      Pereira Varela, Juan Antonio ORCID (Vicerrectorado de Calidad e Innovación Docente, 2016-12-26)
      Proiektu honek, Informatika Ingeniaritzako Graduko ISAD (Informazio Sistemen Analisia eta Diseinua) irakasgaian ikasten diren gaiak modu praktikoan lantzea du helburu. Proiektuak bizitza errealeko proiektu bat ...
    • Thumbnail

      Zelan elikatuko ditugu industria-lantegi baten makinak? 

      Aginako Arri, Zaloa ORCID (Vicerrectorado de Calidad e Innovación Docente, 2017-12-27)
      Proiektuetan Oinarrituriko Metodologia erabili da Behe Tentsio eta Tentsio Ertaineko instalazioak ikasgaiko edukien % 33a lantzeko. Ikasgaia hirugarren mailakoa da Ingeniaritza Elektrikoko gradukoa. Ikasleak giro profesional ...
    • Thumbnail

      Zirkuitu integratuak: telekomunikazio ingeniaritza 

      Jiménez Verde, Jaime; De Diego Rodríguez, José Miguel (Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2013)
      ...