Browsing Trabajos Académicos-Facultad de Educación de Bilbao by Author "Grado en Educación Primaria;;Lehen Hezkuntzako Gradua"
Now showing items 21-40 of 47
-
Gurasoen banaketak Lehen Hezkuntzako ikasleen garapenean dituen ondorioak eta hezkuntzan ematen zaion trataera
Sainz de la Maza Gamboa, Irati (2023-02-20)[EU] Gurasoen banaketak askotan, ikasleengan eragina izaten du. Hori dela eta, lan honetan eragin horien nondik norakoak aztertzen dira. Errealitate hori kontuan hartuta eta gaian sakontzeko asmoz, hezkuntza esparruan ... -
Haurren irudiez haratago ikusten. Zergatik galtzen da marrazteko ilusioa?
Terrón Prieto, Lydia (2020-02-20)[EUS] Marrazkigintza gizakiok komunikatzeko erabiltzen dugun tresna baliotsu bat izanda ere, Lehen Hezkuntza garaitik jada horrekiko interesa galduz goaz. Ikerketa lan honetan, egoera horren zergatiak arakatzen dira eta ... -
Hezkidetza eskolan
Otaegi Pérez, Amane Mei (2020-02-20)[EUS] Emakume eta gizonen arteko parekidetasuna lantzea gizarte osoaren erronka da, baita eskolarena ere. Hori dela eta, lan honen helburua eskolentzat tresna bat sortzea izan da, non hezkidetza gaian dituzten ahultasun ... -
Hezkidetzaren trataera berritzaile digitala Lehen Hezkuntzan
Castresana Fuentes, Leire (2022-01-18)[EUS] Gure gizartean emakumeen eskubideen aldeko pausu garrantzitsuak eman dira. Hala ere, asko falta zaigu berdintasunean oinarritutako gizarte bat zein hezkuntza sistema bat lortzeko eta horretarako, ezinbestekoa da ... -
Hezkuntza emozionala lantzearen garrantzia
Camarero Martín, Itxaso (2018-03-22)[EUS] Gradu Amaierako lan (GrAL) honen bidez hezkuntza emozionalaren garratzia landu da. Izan ere, ikasleen irakaskuntza-ikaskuntza prozesuetan inplikazio positibo nabariak ditu. Hala ere, oraindik ez da eskoletan oso ondo ... -
Idazketa, haurrentzako arnasgune eta garapenean bidelagun
Zubizarreta Zurituriza, Ainhoa (2023-02-20)[EU] Gradu Amaierako Lan honek, idazketa, enpatia, asertibitatea eta autokontzeptua ditu ardatz. Hau da, idazketak hiru ezaugarri hauetan izan dezakeen eragina ikertzea du helburu. Izan ere, idazketa pertsonalerako ohitura ... -
Inclusión de personas con diversidad sexual y de género en el ámbito educativo
Sancho Miranda, June (2019-02-28)[ES] En la sociedad actual, cada día es más visible y evidente la diversidad sexual y de género. A pesar de ello, aún existe un gran rechazo hacia ella. Por eso, el primer objetivo de este trabajo fue hacer una revisión ... -
Inclusión del alumnado inmigrante en el aula de inglés: adaptaciones metodológicas
Alonso Martín, Nerea (2022-01-18)[ES] En la Comunidad Autónoma del País Vasco el alumnado inmigrante obtiene resultados inferiores en inglés en comparación con el autóctono. Esto indica que su inclusión no se está llevando a cabo correctamente. En este ... -
La influencia de la actividad física en las actitudes/emociones de los niños de 5º de Educación Primaria
García Uriarte, Irati (2023-02-20)[ES] La salud integral consiste en un estado de bienestar no solo a nivel físico sino también a nivel psicológico y social. Esto implica el mantenimiento de unos hábitos saludables, entre los cuales está la práctica de ... -
Irakasleek sortutako ipuinen erabilera baliabide didaktiko gisa
Rekondo Villarón, Lierni (2021-02-12)[EU] Lan honen helburu nagusia da irakaskuntza, sorkuntza eta literatura uztartzea . Lanean proposatzen da irakasleak sortutako ipuinak baliabide gisa erabiltzea. Batetik, literatur sorkuntza ariketak burutu dira irakaskuntzaren ... -
Komunikazio ez-bortitza eta hezkuntza jarduna
Etxaniz Minteguia, Irati (2020-11-12)[EU] Marshall B. Rosenberg psikologoak harremanetarako garaturiko Komunikazio Ez-bortitza (KEB), norbere sakoneko desioekin zerikusia duen prozesua da. Gaur egun hain zabaldua dagoen “gaizki/ongi eredutik” urrunduz, nor ... -
Lehen Hezkuntzako 3. zikloan bertsolaritza eta hezkuntza uztartzea ikasleen proposamenetatik abiatuta
Gallastegui Aguirrebeitia, Eider (2024-05-08)[EU] Lan honen helburu nagusia Lehen Hezkuntzako hirugarren zikloan dauden ikasleek bertsolaritzari buruz duten interesa nolakoa den eta bertsoari buruz zein ezagutza eta aurreiritzi mota duten aztertzea da, bertsolaritza ... -
Lehen Hezkuntzako 3. zikloko ikasleen irakurriaren ulermenean irakurgaiaren euskarriak duen eraginaren azterketa
Güemes Miner, Maddi (2024-05-08)[EU] Irakurketak irakurlearen eta testuaren arteko interakzioa dakar, eta ez da soilik kognitiboa, fisikoa ere bada, hau da, testua bera ez ezik, bere euskarri teknologikoarekin ere lotzen gara. Horregatik, inprimatutako ... -
Lehen Hezkuntzako irakasleen formakuntza, pertzepzioa eta esku-hartze motak autismoaren eremuan
Souto Zorrilla, Nerea (2020-02-20)[ES] El presente estudio tiene como objetivo analizar la formación, percepción y métodos de intervención del profesorado de Educación Primaria respecto al Trastorno del Espectro Autista. Para ello se crearon un cuestionario ... -
Lehen Hezkuntzako maisu/maistrek dislexiaren inguruan dituzten ezagutzen azterketa
Ugartetxea Burgoa, Eneritz (2020-02-20)[EUS] Gure ikastetxeetako errealitatea gero eta anitzagoa da eta aniztasun horren zati dira dislexia duten ikasleak. Haur hauei tratamendu egoki bat emateko beharrezkoa da irakasleek nahasmendu honen inguruko ezagutza ... -
Literatura heriotzarako hezkuntza lantzeko tresna modura: Jakes eta Herio liburuaren kasua
Calcedo Roda, Paula (2020-11-12)[EU] Gizarte-zientzien esparruan heriotzak jasotzen duen ikerketa maila oso urria da eta, ondorioz, gaiarekiko dagoen informazioa, mugatua. Hori dela eta, lan honek informazio hori hedatzeko eta kontzientzia egiteko muina ... -
Maitasunaren aurpegiak euskal Haur eta Gazte Literaturan
Etxebarrieta Urkijo, Lorea (2023-02-20)[EU] Maitasun erromantikoa gizartean gehien hedatua dagoen maitasun eredua da; hala ere, honek indartzen dituen mito eta ezaugarri anitzak oso kaltegarriak dira, batez ere, identitate pertsonalaren garapenean dauden ... -
Matematika eta Gorputz Hezkuntza irakasgaiak diziplinarteko eran
Tolosa Sáez de Cerain, Iraia (2019-02-11)[EU] Lan honetan, matematikak lantzeko modu aktiboago bat planteatu da, non irakasgai hori Gorputz Hezkuntzarekin batera irakasten den, Arazoetan Oinarritutako Ikaskuntzan oinarrituz. Lan honen helburu nagusia bi irakasgai ... -
El mindfulness como herramienta para el desarrollo de las competencias emocionales del alumnado de Educación Primaria
De la Hoz De Prado, Leire (2019-02-28)[ES] El presente estudio tiene la finalidad de destacar la necesidad de desarrollar las competencias emocionales del alumnado de Educación Primaria. Estas competencias se encuentran totalmente olvidadas en el curriculum ... -
Mundutic: kulturartekotasuna eta eleaniztasuna lantzeko joko didaktiko areagotua
Ortega Arias, Itziar (2018-05-28)[EUS] Lan honen helburua, kultura eta hizkuntza anitzak dituen eta kulturalki, linguistikoki eta teknologikoki behin eta berriz garatzen hari den mundu honetan dauden hutsuneei erantzuna emango dion joko bat diseinatzea ...