Browsing Trabajos Académicos-Facultad de Educación de Bilbao by Author "E.U. MAGISTERIO -BILBAO"
Now showing items 21-40 of 310
-
Análisis de la percepción de la violencia de género en las mujeres mayores de 65 años: implicaciones para la intervención socioeducativa.
Hernando Gómez, María Carmen (2016-03-15)[es] La violencia de género puede afectar a cualquier mujer a lo largo de todo el ciclo vital. Se han estudiado aspectos específicos y diferenciales que ponen de manifiesto como las mujeres mayores de 65 años víctimas de ... -
Análisis de las necesidades emocionales de los menores con trastorno mental grave del centro terapeútico-educativo de Ortuella y diseño de un programa de desarrollo de competencias emocionales a través de la teatralización
Vázquez Pérez, Andrea (2015-01-16)En el presente TFG se ha realizado un diagnóstico de las necesidades emocionales de los menores de entre 6 y 12 años diagnosticados de trastorno mental grave que acuden al Centro Terapéutico-Educativo de Ortuella. En la ... -
Análisis de las prácticas educativas para su mejora desde un enfoque inclusivo en el centro Hijas de la Caridad de Nuestra Señora de Begoña en Bilbao
Vázquez Blázquez, Marta (2015-01-19)En la última década, la diversidad social se ha visto reflejada en nuestras escuelas, y ha llevado a nuestro sistema educativo a desarrollar políticas y planes de actuación que favorezcan el desarrollo de una escuela de ... -
Angelman sindromea hezkuntzaren ikuspuntutik
Pascual Etxeandia, Mayi (2015-01-16)Bai gizartean zein hezkuntzan ezaugarri, testuinguru, garapen, behar, interes eta zailtasun desberdinak dituzten ikasleak aurkituko ditugu eta hezkuntzak erantzun inklusibo baten hautua egin behar du aniztasun honen aurrean. ... -
Animalien Bitartezko Esku Hartzea Eskolan
González de Ibarra Uriarte, Izaro (2015-01-16)Gaur egungo umeak naturatik urrun eta deskonektatuta bizi dira eta honek izakionganako ondorioak dakartza. Hezkuntza sistema eta mundu natural errealaren arteko lotura eza honen eraginez sortutako emozio desorekak ezagututa, ... -
Aniztasun funtzional fisikoa duten emakumeen amatasun-bizipenen hurbilketa lana
Arroyo Díez, Andrea (2015-01-16)[EUS] Ama izatea emakume guztion eskubidea da, baina, aniztasun funtzionala duten emakumeen inguruan ari garenean, gaia tabu bihurtu daiteke. Ikerketa honetan, aniztasun funtzional fisikoa duten emakumeen amatasunaren gaia ... -
La ansiedad en el aprendizaje de segundas lenguas
Suaga Salvador, Iker (2015-01-16)[SPA] El objetivo de este Trabajo de Fin de Grado es realizar una investigación sobre cómo afecta la ansiedad en el proceso de aprendizaje de segundas lenguas y posteriormente ofrecer técnicas o estrategias para combatir ... -
Antzerki musikala oinarrizko hezkuntza formalaren curriculumean txertatzearen onurak
Piérola Corral, María (2018-03-21)[EUS] Ikasketa batzuk antzerki musikal hezigarriak umeengan hainbat onura dituela erakutsi dute. Dena den, antzerki musikalaren ikerkuntza baliabide didaktiko gisa, oso mugatua da hezkuntza formalaren alorrean, ikerketa ... -
Aprendiendo idiomas. Una herramienta que facilita la acogida lingüística a la inmigración
Prieto Martínez de Musitu, Iñigo (2015-01-16)La evolución de los movimientos poblacionales en Vitoria-Gasteiz nos ha llevado a conocer la inmigración, con ella han desembarcado nuevas necesidades acordes a este nuevo fenómeno. Entre estas, nos encontramos la lingüística, ... -
El aprendizaje cooperativo como metodología para dar respuesta a las necesidades del alumnado con Síndrome de Asperger
Moreno Iribarren, Laura (2019-02-28)[ES] El presente trabajo de fin de grado tiene el objetivo de analizar la eficacia de la metodología del aprendizaje cooperativo para, a través de ella, dar respuesta a las necesidades del alumnado con Síndrome de Asperger. ... -
Aprendizaje Servicio (A-S): Un proyecto de intervención sobre violencia de género para adolescentes
Correa Ronderos, Andrea Julieth (2016-03-15)[es] El Aprendizaje Servicio (A-S) es una propuesta educativa que combina, en un mismo proyecto, el aprendizaje de un grupo de personas y el servicio a la comunidad. En él se pone en práctica de una manera crítica y ... -
Aprobetxatzen al da eskola-liburutegiak hezkuntza berrikuntzan duen potentzialtasuna? Babelia liburutegi-mediatekaren diagnosia eta hobekuntza proposamena
Aizpurua Bakedano, Lide (2019-02-28)[EUS] Aprobetxatzen al da eskola-liburutegiak hezkuntza berrikuntzarako duen potentzialtasuna? Galdera hori du ardatz lan honek. Izan ere, bada XXI. mendeko Informazio-gizarteak eta hezkuntzak ezartzen dituen erronketara ... -
Arauak ikasi-irakatsi prozesua haur-hezkuntzan
Atxutegi Aurtenetxe, Maialen (2018-03-21)[EUS] Lan hau Haur Hezkuntzan arauak ikasi-irakatsi prozesuari buruzko ikerketa kualitatiboa da. Prozedura etnografikoak erabiliz, Haur Hezkuntzako 5 urteko ikasgelan aipatutako prozesua aztertu da. Horretarako, lanaren ... -
Arreta faltaren nahastea eta hiperaktibitatea duten lehen hezkuntzako umeentzako neurriak ikasgelan: erantzun egokia ematearen beharra
Gámez Fernández, Patricia (2016-03-15)[eus] Arreta Faltaren Nahastea eta Hiperaktibitatea (AFNHa) gaur egun ikasgela batean aurki dezakegun nahaste ohikoenetariko bat da. Nahastea pairatzen duten umeek haien errendimendu akademikoan negatiboki eragiten duten ... -
Arreta goiztiarreko marko-planaren garapena eta bilakaera Durangaldeko ikastetxeetan: garapenaren ohiko zaintza
Azpitarte González, Ariane (2019-02-28)[EUS] Munduko hezkuntza sistema orok haurrei kalitatezko heziketa bat emateko helburua izan behar du; honek, hezkuntza inklusiboaren bidea egiten duelarik. Eremu honetan, Euskal Autonomia Erkidegoko Hezkuntza Saila ekintza ... -
Artea ikasbide: mendiekin abesten
Serrano Olariaga, Iraide (2015-01-16)LABURPENA: Lan honek, hezkuntzan sormenak eta musikak duen garrantzia aztertuz eta hauek gelan lantzeak duen abantaila adieraziz, Haur Hezkuntzako gela batean praktikan jarri daitekeen lan proiektua sortzea du helburu. ... -
Arteen bidezko sormena ikuspegi interdiziplinarrean
Aldecoa Cobos, Janire (2016-03-15)EUSKERA: Lan honen helburua eskolan arteen bidezko sormena sustatzea izango da, ikuspegi interdiziplinar batean. Horretarako, ikasleen ezagutzaren bereganatzeaz gain horien espiritu kritikoa eta ekintzailea piztuko duen ... -
La asamblea en educación infantil como recurso en la adquisición de segundas lenguas
Revilla Fontecha, Naiara (2016-12-29)[ES] Desde hace tiempo, en la gran mayoría de centros que imparten Educación Infantil, cada mañana se lleva a cabo una asamblea. Por medio de las rutinas y actividades grupales que se realizan en esta reunión, el alumnado ... -
Asperger Sindromea duten umeak lehen hezkuntzan: Asperger sindromeari buruzko irakasleen jarrera aztergai
Castro García, Tamara (2016-12-29)[EUS] Asperger sindromea nahiko gai ezezaguna izaten da Hezkuntzan. Irakasle askok ez dute sindrome honi buruzko ezagutzarik eta honek kalte handiak ekartzen dizkie hura pairatzen duten ikasleei. Beraz, lan honen helburua ... -
La atención educativa al alumnado inmigrante
González Guerra, Ruth (2018-03-21)[ES] La integración del alumnado inmigrante en un nuevo contexto y el aprendizaje de una segunda lengua son dos procesos que pueden verse muy influidos por diferentes factores. En este trabajo se pretende analizar varios ...