• Thumbnail

      Hizkuntz kudeaketa enpresan 

      Ayestaran Cestau, Uxue (2017-02-10)
      Hizkuntzek enpres en kudeaketa prozesuan duten papera aztertuko dugu. Horretarako , lehenik eta behin, Europako komisioak eginiko bi txosten tekniko hartu di tut oinarritzat: ELAN eta CELAN, 2006 eta ...
    • Thumbnail

      La importancia de la comunicación no verbal en el ámbito empresarial 

      Garitano Lopez, Koro Juana (2023-12-26)
      Este Trabajo de Fin de Grado se centra en explorar y destacar la relevancia de la comunicación no verbal en el contexto empresarial, con un enfoque específico en el proceso de selección de personal dentro del Grupo 1982.
    • Thumbnail

      Industria-marketineko oinarrizko terminologiaren azterketa 

      Echarri Lasa, Unai (2020-03-11)
      UPV/EHUko Enpresen Administrazio eta Zuzendaritzako gradu amaierako lan honen helburua Sektore espezifikoetako Marketina liburuko bi kapituluetatik eratorritako Industria-marketinaren barnean kokatzen den terminologia ...
    • Thumbnail

      Komunikazio digitalaren erronkak enpresa arloan: testuinguruaren azterketa eta webgune korporatibo baten analisia 

      Arrieta Tarragona, Julen (2020-03-11)
      Ikerketa honen bidez, etengabeko aldaketan dagoen munduan enpresek komunikazio digitalaren arloan dituzten erronkak aztertu nahi ditut.Helburuei dagokienez, lan honek, hiru helburu nagusiditu. Batetik,Informazio ...
    • Thumbnail

      Makroekonomiaren oinarrizko terminologiaren azterketa 

      Usandizaga Isasa, Maialen (2020-03-11)
      Makroekonomiako terminologiaren azterketa. Lana nagusiki euskaraz idatzia dago baina baditu zenbait zati gaztelanieraz.
    • Thumbnail

      Nekazaritza-marketineko oinarrizko terminologiaren azterketa 

      Salaberria Quirce, Ane (2019-06-07)
      UPV/EHUko Enpresen Administrazio eta Zuzendaritzako gradu amaierako lan honen helburua gradu honetako irakasle den Mirene Begiristainen Nekazaritza ekologikoaren elikagaien banaketa politikaren kudeaketa iraunkorra: ...
    • Thumbnail

      Zerbitzu-marketineko terminologiaren azterketa 

      Oyarzabal Zapirain, Yon (2017-02-10)
      UPV/EHUko Enpresen Administrazio eta Zuzendaritza gradu amaierako lan honen helburua Marketin sektoriala edo Sektore-marketina irakasgaiaren barruan kokatzen den Zerbitzu-marketin arloko terminologia erreala biltzen duen ...