Listar Trabajos Académicos-Facultad de Economía y Empresa por autor "ARRIOLA EGURROLA, JOSE MARIA"
Mostrando ítems 1-7 de 7
-
Hizkuntz kudeaketa enpresan
Ayestaran Cestau, Uxue (2017-02-10)Hizkuntzek enpres en kudeaketa prozesuan duten papera aztertuko dugu. Horretarako , lehenik eta behin, Europako komisioak eginiko bi txosten tekniko hartu di tut oinarritzat: ELAN eta CELAN, 2006 eta ... -
La importancia de la comunicación no verbal en el ámbito empresarial
Garitano Lopez, Koro Juana (2023-12-26)Este Trabajo de Fin de Grado se centra en explorar y destacar la relevancia de la comunicación no verbal en el contexto empresarial, con un enfoque específico en el proceso de selección de personal dentro del Grupo 1982. -
Industria-marketineko oinarrizko terminologiaren azterketa
Echarri Lasa, Unai (2020-03-11)UPV/EHUko Enpresen Administrazio eta Zuzendaritzako gradu amaierako lan honen helburua Sektore espezifikoetako Marketina liburuko bi kapituluetatik eratorritako Industria-marketinaren barnean kokatzen den terminologia ... -
Komunikazio digitalaren erronkak enpresa arloan: testuinguruaren azterketa eta webgune korporatibo baten analisia
Arrieta Tarragona, Julen (2020-03-11)Ikerketa honen bidez, etengabeko aldaketan dagoen munduan enpresek komunikazio digitalaren arloan dituzten erronkak aztertu nahi ditut.Helburuei dagokienez, lan honek, hiru helburu nagusiditu. Batetik,Informazio ... -
Makroekonomiaren oinarrizko terminologiaren azterketa
Usandizaga Isasa, Maialen (2020-03-11)Makroekonomiako terminologiaren azterketa. Lana nagusiki euskaraz idatzia dago baina baditu zenbait zati gaztelanieraz. -
Nekazaritza-marketineko oinarrizko terminologiaren azterketa
Salaberria Quirce, Ane (2019-06-07)UPV/EHUko Enpresen Administrazio eta Zuzendaritzako gradu amaierako lan honen helburua gradu honetako irakasle den Mirene Begiristainen Nekazaritza ekologikoaren elikagaien banaketa politikaren kudeaketa iraunkorra: ... -
Zerbitzu-marketineko terminologiaren azterketa
Oyarzabal Zapirain, Yon (2017-02-10)UPV/EHUko Enpresen Administrazio eta Zuzendaritza gradu amaierako lan honen helburua Marketin sektoriala edo Sektore-marketina irakasgaiaren barruan kokatzen den Zerbitzu-marketin arloko terminologia erreala biltzen duen ...