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dc.contributor.advisorMarzabal Albaina, Iñigo ORCID
dc.contributor.authorMacazaga Conde, Ander
dc.contributor.otherF. CC. SOCIALES Y DE LA COMUNICACION
dc.contributor.otherGIZARTE ETA KOMUNIKAZIO ZIENTZIEN F.
dc.date.accessioned2017-07-05T12:46:35Z
dc.date.available2017-07-05T12:46:35Z
dc.date.issued2017-07-05T12:46:35Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/22053
dc.description.abstract[EUS] Xavier Dolan zuzendari quebectarraren zinemaren lehen bi filmak (J’ai tué ma mère, 2009 eta Les Amours imaginaires, 2010) aztertzen dira ikerketa honetan, zinegile gazteak zinema bere nortasun eta identitate propioaren adierazle gisa nola erabiltzen duen erakutsiz. Postmodernismo zinematografikoan testuinguratuz, Dolanek zinemaren historiatik, baina baita gainerako arteetatik (literatura, musika, pintura…) ere hartutako erreferentziak identifikatzen dira, guztiak ere bere nortasunaren isla izanik, bere pelikulek duten estilo definitu eta pertsonala finkatzen dutela defendatzen da. Hala, François Truffaut zinegile frantziarraren eragina nabarmentzen da lanean: Les 400 Coups (1959) eta Jules et Jim (1961) konparatzen dira Dolanen lehen bi filmekin, eta horrela, zuzendari quebectarrak eratutako diptiko pertsonala defendatzen da. Horretarako, Dolanen bi film hauek adinaren arabera banandutako bi nortasun krisien arabera sailkatzen dira: nerabezaroa (eta krisi familiarra) eta gaztaroa (maitasun krisia).es_ES
dc.description.abstract[ES] En la presente investigación se analizan las dos primeras películas (J’ai tué ma mère, 2009 y Les Amours imaginaires, 2010) del cineasta canadiense; Xavier Dolan, demostrando que el joven director utiliza el cine como representación de su propia identidad. A partir de su posicionamiento en el cine postmoderno, la investigación identifica cómo defiende su estilo personal e inconfundible, recogiendo distintas referencias de la historia del cine y de las distintas disciplinas del arte (literatura, música, pintura…) y representando su propia identidad. También se remarcará la influencia del cineasta francés François Truffaut, comparando sus Les 400 Coups (1959) y Jules et Jim (1961) con los dos primeros films de Xavier Dolan. De esta manera, se defenderá el díptico compuesto por dichos films, que se manifiestan como dos crisis de identidad divididos en dos etapas de la vida: la adolescencia (crisis familiar) y la juventud (crisis en el amor).es_ES
dc.description.abstract[ENG] This present research analyzes J’ai tué ma mere, 2009 and Les Amours imaginaires, 2010, the two first movies directed by the young filmmaker of Quebec Xavier Dolan, proving he uses cinema as a representation of his own identity. Surrounded by postmodern cinema, Dolan’s personal and defined style was developed influenced by the history of cinema and other artistic disciplines (literature, music, painting…). Furthermore, the influence by French filmmaker Francois Truffaut will be noted by comparing his Les 400 Coups and Jules et Jim with Dolan's two first films. That way, the diptych composed by the films mentioned, which are presented as two identity crisis divided by two close life phases; adolescence (familiar crisis) and youth (love crisis), will be defended.es_ES
dc.language.isoeuses_ES
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectXavier Dolanes_ES
dc.subjectJ’ai tué ma mèrees_ES
dc.subjectLes Amours imaginaireses_ES
dc.subjectzinemaes_ES
dc.subjectpostmodernismoaes_ES
dc.subjectnortasunaes_ES
dc.subjectnortasun krisiaes_ES
dc.subjectmaitasunaes_ES
dc.subjectfamiliaes_ES
dc.subjectFrançois Truffautes_ES
dc.subjectLes 400 Coupses_ES
dc.subjectJules et Jimes_ES
dc.subjectcinees_ES
dc.subjectposmodernismoes_ES
dc.subjectidentidades_ES
dc.subjectcrisi de identidades_ES
dc.subjectamores_ES
dc.subjectcinemaes_ES
dc.subjectpostmodernismes_ES
dc.subjectidentityes_ES
dc.subjectidentity crisises_ES
dc.subjectlovees_ES
dc.subjectfamilyes_ES
dc.titleXavier Dolan zinema postmodernoaren baitan: zinema nortasun propioaren irudikapen gisa. J’ai tué ma mère (2009) eta Les Amours imaginaires (2010)es_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.date.updated2017-05-11T13:31:03Z
dc.language.rfc3066es
dc.rights.holderEsta obra está bajo una Licencia Creative Commons Reconocimiento 3.0 España (cc by)
dc.contributor.degreeGrado en Comunicación Audiovisual;;Ikus-entzunezko Komunikazioko Graduaes_ES
dc.identifier.gaurassign46763-734233


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