Listar Especialización Universitaria en TICs y Competencias Digitales en la Educación, Formación Continua y en la Enseñanza de Lenguas por título
Mostrando ítems 23-35 de 35
-
Konpetentzia digitalen markoaren gaineko unitate didaktiko digital berrerabilgarria
(2020)Azken hamarkadetako hezkuntza paradigmak konpetentzien eskuratzean oinarritutako ikaskuntza prozesua balioesten du. Era berean, eremu ezberdinetatik (Europar Batzordea, UNESCO, Heziberri 2020...) oinarrizko konpetentziea ... -
Korporazio teknologiko handiak: gazteengan duten eraginaren azterketa
(2019-06-27)Lan honek “Lab-etan entzuten diren teknologiaren ahotsak” ikerketan du funtsa, bertan garbi azaltzen baita korporazio teknologiko handiek nola eragiten duten gure kulturan, aplikazio horien menpeko bilakatzeko. Lan hori ... -
Mahara ePortfolioaren erabilera online Irakaskuntza Masterrean
(2020)Proiektu honek, UEUk abian jarriko duen Irakaskuntza Masterrean portfolio digitala integratzeko proposamena jasotzen du, egun erabiltzen den Ikasgela Birtualaren osagarri gisa eta ikaslea bere ikas-prozesuaren arduradun ... -
Matematika eta hizkuntzaren lanketa bost urteko gelan: Arbela digitalerako proiektua
(2021-06-25)Haur Hezkuntzan umeek bizitzarako beharrezkoak dituzten konpetentziak garatu eta garapen integrala bermatzea da helburua. Egun, gizartean teknologiaren presentzia handia den arren, eskoletan ez da hori gertatzen; bien ... -
Natur zientzien didaktika berritzaile eta digitala: laborategi birtualen eta simulazioen erabilera Derrigorrezko Bigarren Hezkuntzan
(UPV/EHU eta UEU, 2017)HEZikt gradu-ondokoaren baitan gauzatu den proiektu honetan natur zientzien hezkuntza berritzailearen eta digitalaren inguruan ikerketa eta proposamen didaktiko bat egin da. Zientzia ikasketak esperimentazioan eta ikerketan ... -
NIA irakasleen etengabeko formazioan
(2017)Hezkuntza hobetzeko ahaleginean, irakasleok ardura hartu beharko genuke, etengabe eguneratuta egoteko, baita etengabe ikasten aritzeko ere. Zer esanik ez dago gaurko gizarte digitalizatuan. Zalantzarik gabe, IKTek ... -
Open edX plataformaren instalazioa, konfigurazioa eta euskaratze prozesuaren dokumentazioa. App-aren konfigurazioa eta konpilazioa
(UPV/EHU eta UEU, 2017)Lan honetan Open edX plataformaren instalazioa, konfigurazioa eta euskaratze prozesua burutu eta dokumentatuko da. Horrez gain, zerbitzarian egiten den instalazioa mugikorrentzako app batean konpilatu eta konektatuko da, ... -
Orokieta eredua - digitalizazioa: Irakaslegoaren I. formazioa
(2021-06-28)Ikastetxe guztiek zenbait erabaki hartzeko autonomia daukate, lan metodologia, besteak beste. Erabaki horiek eskolako klaustroak beraien eguneroko lanean gauzatuko dituzte, eta horretarako horren berri jakitea ezinbestekoa ... -
Orokieta eredua - digitalizazioa: Irakaslegoaren II. formazioa
(2021-06-28)Ikastetxe guztiek zenbait erabaki hartzeko autonomia daukate, lan metodologia, besteak beste. Erabaki horiek eskolako klaustroak beraien eguneroko lanean gauzatuko dituzte, eta horretarako horren berri jakitea ezinbestekoa ... -
Parekoen behaketa Derrigorrezko Bigarren Hezkuntzan: VEO sistema eta errubrika konparatuz
(2019-06-27)Lan honen helburua ahozkoak ebaluatzeko VEO sistema eta paperezko errubrika konparatzea da. VEO ahozko jarduna edo klaseak iPad bidez grabatzeko sistema da, aurretik ezartzen diren etiketa batzuen bitartez erabiltzaileak ... -
Soziolinguistika lantzeko material didaktikoa Ikerkuntzara hurbilpena
(UPV/EHU eta UEU, 2017)Txosten hau hamar kapitulutan antolatuta dago: Sarrera, Testuingurua, Helburuak, Metodologia, Trebetasun eta oinarrizko konpetentziak, Euskarria eta denboraren egituraketa, Materiala eta Ariketak, Ebaluazioa, Ondorioak ... -
Teknoyonkien garaian hezkuntzaren erronkak
(UPV/EHU eta UEU, 2017)“Teknoyonkien garaian, teknologia berriek eta ingurune digitalak erraztu edo oztopatu egiten dute ikaskuntza prozesua eta zein kasutan izan daitezke mesedegarriak?" Agian probokazio puntu bat baduela onartu behar dut ... -
Tresna digitalak ipuinen analisian: emozioen konparaketa ipuin hezkidetzaile eta tradizionaletan
(2021-06-25)Lan honetan IKTek literaturaren analisian izandako eraginari buruz hausnartu da hezkuntzaren eta didaktikaren ikuspegitik. Aro digital berri honen aurrean tresna teknologiko desberdinak aurki ditzakegu sarean eta horrek, ...