Browsing Especialización Universitaria en TICs y Competencias Digitales en la Educación, Formación Continua y en la Enseñanza de Lenguas by Title
Now showing items 13-32 of 35
-
Gizarte zientziak ikasgaia Blended Learning ereduarekin lantzeko proposamena
(2018)Proiektu honetan ikasleek gizarte zientziak ikasgaiarekin dituzten arazoak aztertu dira. Horretarako ikasgaia irakasterako orduan dauden arazoak eta ikasleak kontzeptu batzuk ulertzeko zailtasunak aztertu dira. Horrela ... -
Gorputz Hezkuntza eta IKTak: Irakasleen lana eta elkarrekintza bultzatzeko proposamena
(2018)Proiektu honek Gorputz Hezkuntza eta IKTak bateragarriak izan daitezkeela erakutsi nahi izan dugu, bi alorren arteko elkarrekintzarekin ikasgaiko profesionalentzat baliagarria izan daitekeen lana eratuz. Hori lortzeko, ... -
Haurren solasaldiaren zuzenketa irakasteko Moodle plataforma
(2021-07-15)Sarri askotan irakasle izango diren ikasleei haurrek nola hitz egiten duten jakitea zaila egiten zaie. Horrez gain, haur bati hizkuntza irakastea edota hizkuntza zuzentzeko teknikak nola erabili behar diren jakitea ez da ... -
Hizkuntza Hezkidetzailea eta Sexista: Haur eta Lehen Hezkuntzako ipuinen azterketa, Hizkuntzaren Prozesamenduko tresnak erabiliz
(UPV/EHU eta UEU, 2017)Haurrei ipuinak irakurtzea edo kontatzea oso garrantzitsutzat jo izan da, baita hezkuntza formalean ere. Lan honetan ipuin tradizional sexistetan eta moderno hezkidetzaileetan erabiltzen den hizkuntza aztertu eta alderatu ... -
Hizkuntzaren i(ra)kaskuntza prozesuak Haur Hezkuntzan arbel digitalarekin: Hizkuntza errefortzua ikasle etorkin batekin
(2020)Gaur egun ikaragarrizko abiaduran sartzen ari dira IKTak eskolako ikasgeletara, egungo errealitate eta beharrei aurre egiteko. Lanaren helburua Arbel Digitala erabiliz haur etorkin baten hizkuntza errefortzua diseinatzea ... -
Idazketa aberasteko Edmodo plataforma digitala
(2019-06-27)Egungo ikasleek duten idazteko gaitasun mailari erreparatuz eta trebetasun honen didaktikaz hausnartuz, teknologiak irakaskuntzan izan dezakeen erabilera positiboa baloratzea da abiapuntua. Horregatik, lan honek hizkuntza ... -
IKTak erlijioaren irakaskuntzan
(2020)Erlijioaren irakaskuntzak gaur egun arazo asko ditu. Batetik, erlijioa ikasgaia kolokan dago gure gizartean eta gero eta ikasle gutxiagok egiten dute bat arlo honekin, gehienak eskola publikoetan. Bestetik, irakasleek ez ... -
Konpetente digitalak izateko bidean
(2017-06)Hezkuntza-eremuan bizitzen ari garen trantsizio-une honetan, gauza gutxi dira ziurrak eta horietako bat teknologia digitalen nonahikotasuna da. Teknologiaz, pantailez inguraturik bizi gara eta, hezitzaileok gure bizitzaren ... -
Konpetentzia digitala irakasleen formazioan: ikuspuntua aztertzeko ikerketa
(2018)Hezkuntzaren munduan berrikuntzak etengabe gertatzen dira eta irakasleon zeregina horietara egokituz ikasleen heziketan aplikatzea da. Baina, teknologia digitalak hezkuntza-helburuetarako erabiltzeak ekarri duen aldaketa ... -
Konpetentzia digitala Lehen Hezkuntzan
(2019-06-27)Proiektu honen ardatza Konpetentzia Digitalaren inguruan LHko irakasleoi zuzendutako ikastaro bat diseinatzea da. Asmoa gai honen inguruan dagoen informazioa eskuragarri jartzea da, irakasle bakoitzak, dituen ahulezia ... -
Konpetentzia digitalen markoaren gaineko unitate didaktiko digital berrerabilgarria
(2020)Azken hamarkadetako hezkuntza paradigmak konpetentzien eskuratzean oinarritutako ikaskuntza prozesua balioesten du. Era berean, eremu ezberdinetatik (Europar Batzordea, UNESCO, Heziberri 2020...) oinarrizko konpetentziea ... -
Korporazio teknologiko handiak: gazteengan duten eraginaren azterketa
(2019-06-27)Lan honek “Lab-etan entzuten diren teknologiaren ahotsak” ikerketan du funtsa, bertan garbi azaltzen baita korporazio teknologiko handiek nola eragiten duten gure kulturan, aplikazio horien menpeko bilakatzeko. Lan hori ... -
Mahara ePortfolioaren erabilera online Irakaskuntza Masterrean
(2020)Proiektu honek, UEUk abian jarriko duen Irakaskuntza Masterrean portfolio digitala integratzeko proposamena jasotzen du, egun erabiltzen den Ikasgela Birtualaren osagarri gisa eta ikaslea bere ikas-prozesuaren arduradun ... -
Matematika eta hizkuntzaren lanketa bost urteko gelan: Arbela digitalerako proiektua
(2021-06-25)Haur Hezkuntzan umeek bizitzarako beharrezkoak dituzten konpetentziak garatu eta garapen integrala bermatzea da helburua. Egun, gizartean teknologiaren presentzia handia den arren, eskoletan ez da hori gertatzen; bien ... -
Natur zientzien didaktika berritzaile eta digitala: laborategi birtualen eta simulazioen erabilera Derrigorrezko Bigarren Hezkuntzan
(UPV/EHU eta UEU, 2017)HEZikt gradu-ondokoaren baitan gauzatu den proiektu honetan natur zientzien hezkuntza berritzailearen eta digitalaren inguruan ikerketa eta proposamen didaktiko bat egin da. Zientzia ikasketak esperimentazioan eta ikerketan ... -
NIA irakasleen etengabeko formazioan
(2017)Hezkuntza hobetzeko ahaleginean, irakasleok ardura hartu beharko genuke, etengabe eguneratuta egoteko, baita etengabe ikasten aritzeko ere. Zer esanik ez dago gaurko gizarte digitalizatuan. Zalantzarik gabe, IKTek ... -
Open edX plataformaren instalazioa, konfigurazioa eta euskaratze prozesuaren dokumentazioa. App-aren konfigurazioa eta konpilazioa
(UPV/EHU eta UEU, 2017)Lan honetan Open edX plataformaren instalazioa, konfigurazioa eta euskaratze prozesua burutu eta dokumentatuko da. Horrez gain, zerbitzarian egiten den instalazioa mugikorrentzako app batean konpilatu eta konektatuko da, ... -
Orokieta eredua - digitalizazioa: Irakaslegoaren I. formazioa
(2021-06-28)Ikastetxe guztiek zenbait erabaki hartzeko autonomia daukate, lan metodologia, besteak beste. Erabaki horiek eskolako klaustroak beraien eguneroko lanean gauzatuko dituzte, eta horretarako horren berri jakitea ezinbestekoa ... -
Orokieta eredua - digitalizazioa: Irakaslegoaren II. formazioa
(2021-06-28)Ikastetxe guztiek zenbait erabaki hartzeko autonomia daukate, lan metodologia, besteak beste. Erabaki horiek eskolako klaustroak beraien eguneroko lanean gauzatuko dituzte, eta horretarako horren berri jakitea ezinbestekoa ... -
Parekoen behaketa Derrigorrezko Bigarren Hezkuntzan: VEO sistema eta errubrika konparatuz
(2019-06-27)Lan honen helburua ahozkoak ebaluatzeko VEO sistema eta paperezko errubrika konparatzea da. VEO ahozko jarduna edo klaseak iPad bidez grabatzeko sistema da, aurretik ezartzen diren etiketa batzuen bitartez erabiltzaileak ...