Search
Now showing items 1-10 of 12
Kohesio anaforikoa. Adinaren eta testu generoaren araberako azterketa
(Universidad del País Vasco, Euskal Herriko Unibertsitatea, 2003)
[EN] The main focus of this paper is the cohesion of the theme. First of all, placing
anaphoric cohesion within the theoretical framework developed by Bronckart (1985,
1996), we need to distinguish between cohesion, ...
Hizkuntza garatzeko baliabideak Curriculuma Norbanakoari Egokitzeko (CNE) programetan: Sekuentzia Didaktikoaren zenbait gogoeta
(Sociedad de Estudios Vascos, Eusko Ikaskuntza, 2012)
[EU]Lan honek Curriculuma Norbanakoari Egokitzeko (CNE) programen eremuan egindako prestakuntza-jardueraren harira bildutako hausnarketak jasotzen ditu. Hezkuntza premia bereziak (HPB)
dituzten ikasleekin jarduten duten ...
Kohesioa ikasleek idatzitako iritzi gutunetan. Zenbait testu aztergai
(Sociedad de Estudios Vascos, Eusko Ikaskuntza, 2005)
[EUS]Argudiatzeko orduan izen kohesiorako mekanismoak nola erabiltzen diren aztertzen du lan honek. Horretarako 12 eta 14 urteko ikasleek iritzia emateko idazten dituzten gutunak hartzen dira kontuan, bi alderdi hauei ...
La cohésion nominale dans les textes narratifs des écoliers bilingues basque-espagnole
(Université Stendhal de Grenoble: Laboratoire de Linguistique et Didactique des Langues Etrangeres et Maternelles, LIDILEM, 2003)
Euskal testuen azterketa eta euskararen irakaskuntza. Ikerketa eta gogoetak
(Sociedad de Estudios Vascos, Eusko Ikaskuntza, 2005)
La argumentación
(Sociedad de Estudios Vascos, Eusko Ikaskuntza, 1999)
[ES] Reseña bibliográfica de la obra La argumentación, traducción de la edición francesa: L´Argumentation, de Christian Plantin en la que el autor ofrece una panorámica de cuál ha sido la evolución de las principales ...
Erreferentziakidetasun-sareen etiketatze-metodologia EPEC Corpusean tratamendu konputazionalari begira
(Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco / Euskal Herriko Unibertsitateko Argitalpen Zerbitzua, 2015)
Cohesión nominal en la narración escrita compuesta por alumnos euskaldunes
(Ediciones Universidad de Valparaiso, 2018-08)
Este trabajo analiza la cohesión nominal en narraciones escritas en euskera por jóvenes de educación obligatoria (Primaria y Secundaria) y de formación de profesorado. El objetivo es identificar las diferencias que aparecen ...
Una propuesta de valoración de textos bilingües a través de textos narrativos
(Universidade da Coruña, 2002)
[ES]El objetivo de este trabajo es analizar las narraciones de hechos vividos escritas por alumnos bilingües de 8 años en euskara y en castellano. Trataremos de ver por una parte si las características del relato son las ...
Sekuentzia Didaktikoak eta hizkuntzen curriculuma : teoria eta praktika : hitzaurrea
(Sociedad de Estudios Vascos, Eusko Ikaskuntza, 2012)