Merkataritza Elektronikoa eta Kontsumo Kolaboratzailea: C2C Testuingurua Ostatu eta Garraioetan
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Date
2018-02-05Author
Mendiolagarai Gerrikagoitia, Itsasne
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Ondorengo lana, Consumer to Consumer (C2C) merkataritza elektronikoaren azterketa burutzean oinarritua dago, analisiaren gakoa hazkundean aurkitzen den ekonomia kolaboratzailearen negozio-lerroa izanik. Hortaz, testuinguru honetako kontsumitzailearen profilaren identifikazioa, portaera eta parte hartzea aztertu eta faktore bereizgarrien identifikazioa aurrera eramaten da. Eragile nagusiaren azterketarako, merkataritza elektronikoaren ingurunea kokatzetik hasiko da. Ikerketa eta artikulu zientifikoez baliatuz, erosketaren erabaki prozesua, Customer Engagement eta portaera ereduak aipatzen dira, bakoitzaren arlo garrantzitsuen azalpenak emanez eta kontsumitzailearen jarreran duten eragina adieraziz. Marko teorikoan adierazitako errealitatea gaur egun zein den identifikatzeko, ikerketa praktiko bat burutu da, ekarpenen egiazkotasuna ulertzeko asmoz. El siguiente trabajo se basa en la realización del estudio del Consumer to Consumer (C2C) del comercio electrónico, siendo la creciente línea de negocio de la economía colaborativa la clave del análisis. Por lo tanto, en este contexto se lleva a cabo la identificación, el comportamiento y la participación del consumidor y la identificación de los factores distintivos. Para el análisis de la principal causa comienza situando el entorno del comercio electrónico. Ayudándonos de investigaciones y artículos científicos, se mencionan el proceso de decisión de la compra, la participación del cliente y los patrones de comportamiento, explicando los aspectos más importantes de cada uno de ellos y mostrando el impacto en el comportamiento del consumidor. Para identificar hoy en día cuál es la realidad mencionada en el marco teórico, se lleva a cabo un estudio práctico para la comprensión de la autenticidad de las aportaciones. The following work is based on the study of Consumer to Consumer (C2C) of electronic commerce, being the key of the analysis the the growing importance of business line for collaborative economy. Therefore, identification, behavior and participation of the consumer in this context and the identification of distinctive factors are carried out. For the analysis of the main cause begins by situating the environment of electronic commerce. Leveraging research and scientific articles as starting point, we mention the buying decision process, customer participation and behavior patterns, explaining the most important aspects of each of them and showing the impact on consumer behavior. To identify which is today´s reality mentioned in the theoretical framework a practical study is carried out to understand the authenticity of the contributions.