Show simple item record

dc.contributor.advisorAzkarraga Etxagibel, Joseba ORCID
dc.contributor.authorVelasco Valbuena, Nerea
dc.contributor.otherE.U. MAGISTERIO -BILBAO
dc.contributor.otherBILBOKO IRAKASLEEN U.E.
dc.date.accessioned2018-03-22T18:25:55Z
dc.date.available2018-03-22T18:25:55Z
dc.date.issued2018-03-22
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/25918
dc.description.abstract[EU] Azken urteotan balore-hezkuntza debate eta berrikuntza kurrikular, pedagogiko eta metodologiko prozesuan sartuta dago, gizartean gertatzen ari diren aldaketetara egokitzen saiatuz. Lan honek balore-hezkuntzari erantzun metodologikoa ematea du helburu. Horretarako, gizarte postmodernoa, egungo balore krisia, balore hezkuntzaren garrantzia eta bere inguruko korronte ezberdinak aztertzen ditu. Korronte horietako batean kokatuz, Ikasketa Zerbitzua eta Ikasketa Dialogikoan oinarritutako metodoa proposatzen du. Azkenik, metodoaren balioa egiaztatzen du ikerketa praktiko baten bidez, hau da, metodoan bertan oinarritutako proiektu bat garatuz.es_ES
dc.description.abstract[ES] En los últimos años, la educación en valores se ha visto inmersa en un continuo debate y proceso de renovación curricular, pedagógica y metodológica, tratando de adaptarse a los cambios operantes en la sociedad. El presente trabajo pretende dar una respuesta metodológica a la educación en valores. Para ello, comienza por analizar la sociedad postmoderna, la actual crisis de valores y las diferentes posturas en torno a la educación en valores. Tras posicionarse en una de estas corrrientes y presenta una propuesta basada en el Aprendizaje Servicio y el Aprendizaje Dialógico. Finalmente comprueba su idoneidad a través de su implementación práctica.es_ES
dc.description.abstract[EN] In the recent years, education in values is facing a continuous debate and curriculum, pedagogic and methodological renovation process, trying to get adapted to the changes happening in the society. This paper tries to give a methodological answer to the education in values. Therefore, it analyses the postmodern society, the nowadays crysis of values and the different positions about the education in values. Choosing one of these positions, it presents a proposal, based in Learning Service and Dialogue Learning. Finally, it demonstrates the suitability of this proposal through its practical development, thus, implementing a project based on it.es_ES
dc.language.isoeuses_ES
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/es/
dc.subjectbalore hezkuntzaes_ES
dc.subjectbaloreakes_ES
dc.subjectpostmodernitateaes_ES
dc.subjectikasketa zerbitzuaes_ES
dc.subjectikasketa dialogikoaes_ES
dc.subjecteducación en valoreses_ES
dc.subjectvaloreses_ES
dc.subjectpostmodernidades_ES
dc.subjectaprendizaje servicioes_ES
dc.subjectaprendizaje dialógicoes_ES
dc.subjecteducation in valueses_ES
dc.subjectvalueses_ES
dc.subjectpostmodernityes_ES
dc.subjectservice learninges_ES
dc.subjectdialogue learninges_ES
dc.titleNola hezi baloreetan gizarte postmodernoan. Ikasketa Zerbitzuan eta Ikasketa Dialogikoan oinarritutako proposamenaes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.date.updated2017-05-04T15:15:42Z
dc.language.rfc3066es
dc.rights.holderAtribución-NoComercial-CompartirIgual (cc by-nc-sa)
dc.contributor.degreeGrado en Educación Primaria;;Lehen Hezkuntzako Graduaes_ES
dc.identifier.gaurassign45512-343372


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Atribución-NoComercial-CompartirIgual (cc by-nc-sa)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Atribución-NoComercial-CompartirIgual (cc by-nc-sa)