Show simple item record

dc.contributor.advisorGaray Ruiz, Urtza
dc.contributor.authorOrtega Arias, Itziar
dc.contributor.otherE.U. MAGISTERIO -BILBAO
dc.contributor.otherBILBOKO IRAKASLEEN U.E.
dc.date.accessioned2018-05-28T15:40:37Z
dc.date.available2018-05-28T15:40:37Z
dc.date.issued2018-05-28
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/27145
dc.description.abstract[EUS] Lan honen helburua, kultura eta hizkuntza anitzak dituen eta kulturalki, linguistikoki eta teknologikoki behin eta berriz garatzen hari den mundu honetan dauden hutsuneei erantzuna emango dion joko bat diseinatzea eta sortzea izan da. Horretarako, marko teorikoan oinarritutako irizpideak oinarritzat edukiz, merkatuan dauden hainbat jokoren diagnostikoa eraman da aurrera, ikerketa kuantitatibo baten bidez. Ikerketa horrekin lortutako emaitzak argi utzi dute merkatuan ez dagoela gure beharra asetzen duen jokorik, beraz, kulturaniztasuna eta eleaniztasuna bultzatuko duen mahai joko bat diseinatu eta sortu da. Gainera, jokoak errealitate areagotua txertatzen du berrikuntza moduan, horrela, kulturartekotasuna eta teknologia bateratzen eta lantzen dituen jokoa lortuz, ikaskuntza motibagarriago eta esanguratsuago baterako.es_ES
dc.description.abstract[ES] El objetivo de este trabajo ha sido diseñar y crear un juego multicultural y multilingüe que dé respuesta a carencias que hay en este mundo culturalmente, lingüísticamente y tecnológicamente cada vez más desarrollado. Para ello, teniendo en cuenta los criterios del marco teórico, se ha llevado a cabo un diagnóstico de varios juegos que hay en el mercado, mediante un estudio cuantitativo. Los resultados logrados con ese estudio han dejado claro que no hay juegos que sacien nuestra necesidad, de manera que se ha diseñado y creado un juego de mesa que fomentara la interculturalidad y el multilingüismo. Además, el juego incorpora realidad aumentada como innovación, logrando así un juego que trabaje la interculturalidad, el multilingüismo y la tecnología, para un aprendizaje más motivador y significativo.es_ES
dc.description.abstract[EN] The objective of this report has been to design and create a multicultural and multilingual game that responds to the shortcomings that exist in this culturally, linguistically and technologically increasingly developed world. For that, taking into account the criteria of the theoretical framework, a diagnosis of several games in the market has been carried out, through a quantitative study. The results obtained with this study have made it clear that there are no games that satisfy our need, so a board game has been designed and created to promote interculturality and multilingualism. In addition, the game incorporates augmented reality as innovation, achieving a game that works interculturality, multilingualism and technology, for a more motivating and meaningful learning.es_ES
dc.language.isoeuses_ES
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjecterrealitate areagotuaes_ES
dc.subjectkulturartekotasunaes_ES
dc.subjecteleaniztasunaes_ES
dc.subjectIKTes_ES
dc.subjectjoko didaktikoaes_ES
dc.subjectrealidad aumentadaes_ES
dc.subjectinterculturalidades_ES
dc.subjectmultilingüismoes_ES
dc.subjectTICes_ES
dc.subjectjuego didácticoes_ES
dc.subjectaugmented realityes_ES
dc.subjectinterculturalismes_ES
dc.subjectICTes_ES
dc.subjectdidactic gamees_ES
dc.titleMundutic: kulturartekotasuna eta eleaniztasuna lantzeko joko didaktiko areagotuaes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.date.updated2017-05-04T15:10:10Z
dc.language.rfc3066es
dc.rights.holder© 2017, Itziar Ortega Arias
dc.contributor.degreeGrado en Educación Primaria;;Lehen Hezkuntzako Graduaes_ES
dc.identifier.gaurassign48766-626099


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record