Show simple item record

dc.contributor.advisorMaia Larretxea, Julian ORCID
dc.contributor.authorBartolomé Urquiola, Maider
dc.contributor.otherE.U. MAGISTERIO -BILBAO
dc.contributor.otherBILBOKO IRAKASLEEN U.E.
dc.date.accessioned2019-02-28T17:21:34Z
dc.date.available2019-02-28T17:21:34Z
dc.date.issued2019-02-28
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/31759
dc.description.abstract[EUS] Lan honetan eskolan erabili beharko litzatekeen hizkuntza-ereduaren inguruko hausnarketa egin da. Lehenengo atalean, eskolan dialektoekiko dauden bi joera nagusiak aztertu eta baten zein bestearen alde egiteko kontuan hartu beharreko faktoreak aurkeztu dira. Bigarrenean, berriz, azterketa praktikoa burutu da, galdetegi baten bidez, Elorrioko ikastetxe batean euskalkiari ematen zaion onarpena ikertu ahal izateko. Emaitzek adierazi dutenez, ikastetxe honetako irakasleen jarrera ez da bertako dialektoaren aurkakoa izan, analizatutako ezaugarrien %50,3a onartzeko joera egon baita. Hala ere, euskara batuan onartuta dauden hainbat ezaugarri gaitzetsi direnez, uste dugu komenigarria izango litzatekeela gai honekiko irakasleen prestakuntza-maila hobetzea.es_ES
dc.language.isoeuses_ES
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjecteskolaes_ES
dc.subjectdialektoakes_ES
dc.subjectkontuan hartzeko faktoreakes_ES
dc.subjectazterketa praktikoaes_ES
dc.subjecteuskara batuaes_ES
dc.titleEuskalkia eta eskola: Elorrioko eskolaren azterketa bates_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.date.updated2018-02-05T10:25:09Z
dc.language.rfc3066es
dc.rights.holder© 2018, Maider Bartolomé Urquiola
dc.contributor.degreeGrado en Educación Primaria;;Lehen Hezkuntzako Graduaes_ES
dc.identifier.gaurassign61895-773625


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record