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dc.contributor.advisorBustillo Bayon, Jon
dc.contributor.authorDel Hoyo González, Mikel
dc.contributor.otherE.U. MAGISTERIO -VITORIA-GASTEIZ
dc.contributor.otherGASTEIZKO IRAKASLEEN U.E.
dc.date.accessioned2019-03-07T15:32:30Z
dc.date.available2019-03-07T15:32:30Z
dc.date.issued2019-03-07
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/31919
dc.description40 p. : il. -- Bibliogr.: pp. 38-40
dc.description.abstract[EUS] Bruselatik etorritako Future Classroom Lab (Etorkizuneko Ikasgela) iniziatibak berrikuntza pedagogikoa, teknologia eta, nola ez, hezkuntza batzen dituen proposamena da. Future Classroom Lab-ek ikasgela tradizionala berrirudikatzen du sortze prozesuaren atalak sei txoko ezberdinetan banatuz. Lan honetan talde esperimental bati eta kontrol talde bati aplikatuko zaien froga estandarizatuen bidezko pre eta post-test bidezko ebaluazioa proposatzen da. Lortutako emaitzek, positibo, negatibo edo berdinak izanda, gure ikastetxean iniziatiba aplikatzen jarraituko dugun erabakitzen lagunduko digute. Azkenik, hezkuntzan ematen diren aldaketak egiteko, oinarri teoriko zein froga enpirikoetan oinarritu behar direla azpimarratuko da.es_ES
dc.description.abstract[ENG] Future Classroom Lab is an initiative that comes straight from Brussels joining pedagogical innovation, technology and, of course, education. Future Classroom Lab reimagines the traditional classroom by unravelling the different parts of the creative process in six different areas. This work makes an example of evaluation through pre and post-test to an experimental and control group using standardized tests. Whose results whether positive, negative or similar will help us decide if we should apply this initiative in our school or not. Finally, emphasis will be placed on the need to base changes in education on theoretical foundations and empirical data.
dc.description.abstract[ES] Future Classroom Lab (Aula del Futuro) es una propuesta que llega desde Bruselas aunando innovación pedagógica, tecnología y, cómo no, educación. Future Classroom Lab reimagina el aula tradicional desgranando las diferentes partes del proceso creativo en seis diferentes áreas. En este trabajo se realiza una propuesta de evaluación de la iniciativa mediante pre y post-test a un grupo experimental y otro de control mediante pruebas estandarizadas. Cuyos resultados positivos, negativos o similares nos ayudarían a decidir si implantar la iniciativa en nuestro centro educativo. Finalmente se pondrá acento en la necesidad de basar los cambios en educación en fundamentos teóricos y datos empíricos.
dc.language.isoeuses_ES
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectetorkizuneko ikasgelaes_ES
dc.subjectberrikuntza
dc.subjectikasgelaren antolakuntza
dc.subjectIKT
dc.subjectikas txokoak
dc.subjectfuture classroom
dc.subjectinnovation
dc.subjectclassroom arrangement
dc.subjectIT
dc.subjectlearning areas
dc.subjectaula del futuro
dc.subjectinnovación
dc.subjectorganización del aula
dc.subjectTIC
dc.subjectáreas de aprendizaje
dc.titleFuture Classroom Lab: iniziatiba aztertzeko eta baliozteko proposmenaes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.date.updated2019-02-04T06:47:26Z
dc.language.rfc3066es
dc.rights.holder© 2019, el autor
dc.identifier.gaurregister93050-704695-05
dc.identifier.gaurassign62398-704695


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