Show simple item record

dc.contributor.advisorUlibarri Ochoa, Ainhoa
dc.contributor.authorVadillo García, Maialen
dc.contributor.otherE.U. ENFERMERIA -VITORIA-GASTEIZ
dc.contributor.otherGASTEIZKO ERIZAINTZA UNIBERTSITATE ESKOLA
dc.date.accessioned2019-09-13T17:42:16Z
dc.date.available2019-09-13T17:42:16Z
dc.date.issued2019-09-13
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/35344
dc.description52 p. -- Bibliogr.: p. 28-31
dc.description.abstractMinbizia duten pazienteen zaintzaileek zama handiak eta asetugabeko behar ugari dituztela ikusi izan da. Gainera, minbiziak eragiten duen rol berri horretarako prestatzeko, heziketa eta euskarri gutxi jaso ditzakete profesionalen partetik. Ondorioz, bizi-kalitate txarra eta distres psikologiko maila handiak izan ditzakete. Horregatik, emaitza hauek hobetzeko, interbentzio psiko-edukazionalak egokiak izan daitezke. Interbentzio hauek, informazioa ahalbidetzeaz gain, zaintzaileen behar psiko-sozialak ere lantzen dituzte. Ondorioz, minbizia pairatzen duten pazienteen zaintzaileen bizi-kalitatea eta distres psikologikoa (antsietatea eta depresioa) hobetzeko interbentzio psiko-edukazionalen onuragarritasuna aztertu zen.es_ES
dc.language.isoeuses_ES
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectzaintzaileaes_ES
dc.subjectminbizia
dc.subjectinterbentzio psiko-edukazionalak
dc.subjectantsietatea
dc.subjectdepresioa
dc.subjectbizi-kalitatea
dc.subjectdistres psikologikoa
dc.titleInterbentzio psiko-edukazionalak onuragarriak al dira minbizia pairatzen duten pertsonen zaintzaileen bizi-kalitatea eta distres psikologikoa hobetzeko? Literaturaren berrikusketaes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.date.updated2019-05-14T07:56:10Z
dc.language.rfc3066es
dc.rights.holder© 2019, la autora
dc.contributor.degreeGrado en Enfermería
dc.contributor.degreeErizaintzako Gradua
dc.identifier.gaurregister94471-805361-08
dc.identifier.gaurassign89399-805361


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record