Now showing items 5-8 of 12

    • Thumbnail

      Modelo, variantes y ruptura en el período clásico del cine argentino: Demare, Soffici, Del Carril 

      Alvira, Pablo (Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2012)
      Artikulu honek Argentinako zinemaren garai klasikoarekiko hurbilketa egitea du xede, Erakundezko Irudikapen Moduaren tokiko moldaketaren analisiaren bitartez. Horretarako, garai horretako hiru zuzendari paradigmatikoren ...
    • Thumbnail

      Melodrama y "Cine de mujeres" español contemporáneo: el caso de La vida secreta de las palabras 

      Ituarte Pérez, Leire ORCID (Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2012)
      La vida secreta de las palabras de Isabel Coixet constituye un ejemplo modélico del auge y el reconocimiento del Cine de mujeres como género melodramático con voz propia en el panorama cinematográfico español actual. El ...
    • Thumbnail

      Periféricas: una propuesta didáctica para Teorías de la Comunicación 

      Vera Balanza, María Teresa (Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2012)
      This paper proposes an epistemological contribution to adapt teaching to a professional training, to an acquisition of attitudinal abilities, and to the development of an egalitarian conscience.The aim is to revise non ...
    • Thumbnail

      Referencias intertextuales de Carne Trémula (Almodóvar, 1997) 

      Poyato Sánchez, Pedro (Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2012)
      Pedro Almodóvar zuzendariaren lan zinematografikoa identifikatzen duten ezaugarrietako bat testuartekotasuna da. Mantxako zuzendariaren filmek testuartekotasun erreferentzia ugari dituzte, beste testu askoren zatiak, ...