(2017) Volumen 22. Número 42
Recent Submissions
-
Twitter como herramienta para la comunicación en salud en el contexto del fomento de la donación de órganos en el Perú
(Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2017)This article analyzes the characteristics of the communication through Twitter in the framework of the promotion of organ donation, based on the study of the publications of the Ministry of Health (Minsa) and Social Health ... -
La efectividad de las páginas web en la comunicación empresarial de las pequeñas y medianas empresas. Un estudio en PYMES de la provincia de Cádiz
(Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2017)Given the importance that the web is becoming for developing the communication of SMEs, this research has as main objective to analyze the corporate sites of a sample of small and medium enterprises of the province of ... -
La duración del plano en el videoclip: hacia una categorización de los recursos formales en el vídeo musical contemporáneo
(Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2017)This paper aims to discover usual practices in the filming and the edition on the current music video. Even if the format proposes a large range of possibilities, we consider that the formal options repetition could lead ... -
Revistas del Journal Citation Reports sobre Comunicación
(Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2017)...